K*T! na klein drama Board verloren op schellinkhout 8/11

Dikkiedik

November 08, 2005, 19:27:22
edit2Rapporteer  
Wat kan een super mooie dag ineens een k.u.tdag worden.  (huilen_kitesmiley)

Ik vaarde op een gegeven moment heerlijk alleen bij Schellinkhout met mn 14m X2 en lange lijnen, te weinig wind voor de rest ofzo?? Toen midden op het ijsselmeer, ter hoogte van de windmolens van Hoorn mn safety spontaan los ging!?! Ik kreeg hem ook niet meer in elkaar duss k.u.t.t.!wat nu? Toen ben ik maar een kilometer gaan zwemmen en kwam ik nog net bij het uiterste puntje van die Dijk, uitgeput mn kite op de dijk gehesen.
Toen bleek mn safety gewoon GEBROKEN te zijn, het ijzeren dingetje wat er in was door de midden, das toch niet normaal dat dat spontaan gebeurt??  (sealedlips_kitesmiley)

Door dat gezeik mn board vergeten en dobberde nog ergens, ik HOOP dat iemand hem OOIT vind, ergens langs de dijk van Hoorn naar Schellinkhout zal ie wel aanspoelen. Het gaat om een Fanatic Spider Skyrider 1.28 uit 2003/2004. Gelukkig staat mn naam en tel.nummer dr op!
KiteDemon

Antwoord #1 November 08, 2005, 19:51:05
edit2Rapporteer  
Das idd minder.
Maar waarom midden op het IJsselmeer en waarom alleen?
Er zijn een paar vuistregels voor je eigen veiligheid, en als je die in acht had genomen dan was je nu nog in het bezit van je board.
- Ga nooit alleen het water op.
- Vaar net zo ver als je op eigen kracht terug kan zwemmen.

Een dure les geleerd.

Het is te hopen dat je board door een eerlijke vinder wordt gevonden.
plaaggeest

Antwoord #2 November 08, 2005, 19:58:54
edit2Rapporteer  
Is duur grapje inderdaad maar wees blij dat het goed is afgelopen! Voor het zelfde geld hadden we er nog een dode bij gehad! Wijze les dus ga nooit alleen water op! Net wat kitedemon al zegt!

Hoop voor je dat het board nog gevonden word!
THEGREEN

Antwoord #3 November 08, 2005, 20:03:23
edit2Rapporteer  
Idd dom dat je zover alleen gaat, en volgens mij ken ik je wel... Ik zal voor je kijken want ik woon der in de buurt en fiets bijna iedere dag over de dijk  ThumpsUp
Dikkiedik

Antwoord #4 November 08, 2005, 20:29:54
edit2Rapporteer  
Ik had idd niet zover moeten varen, want dan ben je echt de lul als dr wat gebeurt, maarreh alsof niemand dat wel eens doet. Het was een moment met weinig wind dat ik nog alleen vaarde en iedereen op de kant ging. Met zuid vaar je parallel aan die dijk en vaarde net ff verder dan waar de dijk ophoud en psies daar gebeurde het. Dikke pech en weer wat geleerd idd.

Thnx THEGREEN, ik zal jou ook wel kennen denk ik. Ik ga morgen ieder geval ff langs de dijk zoeken

Oh het is trouwens een Fanatic Skyrider 128 ( spider was mn ouwe board  Huh )
THEGREEN

Antwoord #5 November 08, 2005, 22:21:00
edit2Rapporteer  
Ik weet er alles van dikkiedik... vaar ook vaak met zuidenwind op schellink, maar ga nooit alleen want ik heb ook al eens een keer met zuidenwind honderden meters moeten zwemmen. Gelukkig   was ik niet alleen....  ThumpsUp
Dikkiedik

Antwoord #6 November 09, 2005, 16:50:03
edit2Rapporteer  
Jahooor, ik heb mn board weer gevonden vanmiddag! YES YES YES, langs de dijk van het vogelbroedgebiedje waar ik zelf ook aan land was gekomen lag hij op de keien, beetje beschadigd en gehavend maar nog heel. Ik ben BLIJ Grin
THEGREEN

Antwoord #7 November 09, 2005, 21:51:11
edit2Rapporteer  
Ik heb m er stiekum neergelegd  ThumpsUp neej hoor grapje, blij dat je board weer terug is. Morgen ben je er ook?  schater schater Ff uitwaaien naar die fucktentamens  ThumpDown
Jelle

Antwoord #8 November 10, 2005, 02:18:00
edit2Rapporteer  
Jahooor, ik heb mn board weer gevonden vanmiddag! YES YES YES, langs de dijk van het vogelbroedgebiedje waar ik zelf ook aan land was gekomen lag hij op de keien, beetje beschadigd en gehavend maar nog heel. Ik ben BLIJ Grin

Gelukkig!

Ik heb het ook een keer gehad dat dat ijzer van m'n safety brak. Op IJmuiden, gelukkig met halfaanlandige wind en ver genoeg van de pier. Het was een Naish die ik los voor m'n Airush had gekocht. Bij Koraaltje kreeg ik meteen een nieuwe.
Was de jouwe ook een Naish?

Jelle
Dikkiedik

Antwoord #9 November 13, 2005, 14:18:54
edit2Rapporteer  

Gelukkig!

Ik heb het ook een keer gehad dat dat ijzer van m'n safety brak. Op IJmuiden, gelukkig met halfaanlandige wind en ver genoeg van de pier. Het was een Naish die ik los voor m'n Airush had gekocht. Bij Koraaltje kreeg ik meteen een nieuwe.
Was de jouwe ook een Naish?

Jelle

Jep precies hetzelfde verhaal, dat ijzeren dingetje in de quickrelease van naish was gebroken. Ziet dr ook niet zo stevig uit. Ik had nog een andere bar liggen dus ik heb hem zelf vervangen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.