wie kan mij helpen?

IJs
Gast
November 13, 2005, 12:06:19
edit2Rapporteer  
hallo,

Ik probeer al enige dagen een advertentie te plaatsen op kitehigh.nl, maar op de ene of andere manier wil dat niet lukken erst moet ik onderstaand formulier invullen en na dat ik dat heb gedaan krijg ik een foutmelding (zie onderaan) ik hoop dat jullie me kunnen helpen, bij voorbaat dank IJs

P.S. ik ben wel ingelogd in de foutmelding staat dat ik dat niet ben.



Je moet eerst eenmalig je persoonlijke gegevens invullen.
De gegevens die je invult worden opgeslagen onder de forum-gebruikersnaam waarmee je op dit moment bent ingelogd. Deze gegevens kun je achteraf altijd veranderen.
 
 
Naam 
Adres 
Postcode 
Woonplaats 
Provincie  Drenthe Flevoland Friesland Gelderland Groningen Limburg Noord-Brabant Noord-Holland Overijssel Utrecht Zuid-Holland Zeeland 
Telefoon 
GSM 
Emailadres 
Emailadres zichtbaar? 
Homepage 
 
Geef hier onder aan wanneer je te bereiken bent.
bv.: "Overdag op mijn gsm en na 18:00 uur op mijn vaste telefoon
 
 
   Ingelogd als: IJs
Advertentie plaatsen


 


FOUTMELDING
 





Warning: main(/home/kitehigh/www/header_vraagaanbod.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/.sites/143/site2/web/kiteboardspullen/profiel_toevoeg.php on line 2

Warning: main(): Failed opening '/home/kitehigh/www/header_vraagaanbod.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/.sites/143/site2/web/kiteboardspullen/profiel_toevoeg.php on line 2

Warning: main(/home/kitehigh/www/kiteboardspullen/cls.vraagaanbodprofiel.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/.sites/143/site2/web/kiteboardspullen/profiel_toevoeg.php on line 3

Warning: main(): Failed opening '/home/kitehigh/www/kiteboardspullen/cls.vraagaanbodprofiel.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/.sites/143/site2/web/kiteboardspullen/profiel_toevoeg.php on line 3

Warning: main(/home/kitehigh/www/kiteboardspullen/cls.vraagaanbod.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/.sites/143/site2/web/kiteboardspullen/profiel_toevoeg.php on line 4

Warning: main(): Failed opening '/home/kitehigh/www/kiteboardspullen/cls.vraagaanbod.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/.sites/143/site2/web/kiteboardspullen/profiel_toevoeg.php on line 4


 

 
 Je bent niet ingelogd. 
   

 

Warning: main(/home/kitehigh/www/i_foot_vraagaanbod.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/.sites/143/site2/web/kiteboardspullen/profiel_toevoeg.php on line 133

Warning: main(): Failed opening '/home/kitehigh/www/i_foot_vraagaanbod.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php') in /home/.sites/143/site2/web/kiteboardspullen/profiel_toevoeg.php on line 133.>

                                                                       .
Yannick

Berichten: 1302
Antwoord #1 November 13, 2005, 13:07:45
edit2Rapporteer  
Volgens mij kan dat nu even niet, omdat ze bezig zijn met de site! even wachten dus, probeer in de tussentijd anders even marktplaats.nl/surfspullen.nl of kitespullen.nl!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.