Autostrand > vanavond half 11 op RTL 4

FLOF

Antwoord #25 December 09, 2005, 15:29:02
edit2Rapporteer  
Nou k vond het maar beetje jammer. Ik werd helemaal uit me bed gebeld of ik als kitesurfer op kwam draven. Helemaal haasten alle zooi mee. Moest daar helemaal interview houde en ben op op 30 soorten manieren geflimd. Ben ik 1 seconden in beeld echt helemaal veraf!
Maarja wel goeie actie verder! Laat het nu nog ff nut hebben!

Haha Martijn, je bent echt helemaal niet te zien, hahaha, zou net zo goed een wandelaar kunnen zijn met een rugzakkie  (grinnik_kitesmiley)  schater

Hmmm, zal wel olie op het vuur zijn, maar vind de voor argumenten niet zo sterk. Die oude man, tis zielig, maar hij komt er nu toch ook? Beetje lopen, goed voor de stramme beentjes en altijd beter dan achter de begonia's.
Wat betreft een stukkie lopen voor kiters. Niet miepen, is goed voor je, we zijn met z'n allen toch lekker sportief bezig, kan ff warmlopen ook wel (OK, tis wel minder als je met verkeerde maat kite aan het strand staat  (grinnik_kitesmiley) ).

Maar zoals Cruijff al zei: elk nadeel hep zun voordeel. Tis een stuk minder druk!

Desalniettemin hoop ik echt voor jullie allemaal dat het weer open gaat hoor. Vond alleen die rapportage niet zo sterk.

martijn85

Geen avatar

Antwoord #26 December 10, 2005, 00:46:19
edit2Rapporteer  
@ Purno

Die oude man komt ook nog wel op het strand (die rollater was ook van zn vrouw, maar om het even allemaal wat echter te maken). Maar het ging meer om het feit dan mensen die slecht ter been zijn of mensen die helemaal niet kunnen lopen (ouderen en gehandicapten) toch nog op een strand kunnen komen (en zo ook de vrouw van die man dus en die man is de voorzitter van autostrand.nl zoals al eerder staat vermeld). Al is het alleen maar om gewoon in de auto te blijven zitten en naar ons te kijken.
Maar ik geef toe dat het allemaal niet even duidelijk naar voren kwam in dat stukje.

En Purno bedankt dat je zo met me meeleeft:P.
Ltrssss

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.