Frits
|
Wijk aan zee.
|
|
|
|
storm
|
Can. Eil. is in de winter niet al te best. Check happysport.nl maar daar kan je per bestemming de wind zien. Ik ga zelf in januari naar Daklha (dakhla-attitude.com). Waanziinig en niet duur. 11 dagen voor 950,- eten incl. Ga 20 jan. Mail maar als je meer wilt weten. De reacties van mensen die geweest zijn, zijn zeer positief. Veel wind, flat, waves, ondiep, dolfijnen.
|
|
|
slufterhufters.com
|
www.kitebeaches.comEn de Canarische eilanden kan je wel vergeten in die maanden. En gebruik Google eens, gaat er een wereld voor je open als je een bepaalde stad, gebied, of spot invult.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Tja, er is momenteel maar een spot waar de meeste Nederlandse kiters nu massaal heen gaan:
CUMBUCO, BRAZIL!!!!
Zoek, en gij zult veel info vinden op kitehigh, hanglos, kitebeaches, kiteforum, google, enz. enz. enz.
Windzeker de hele winter, Laat je 16 maar thuis. 12, 10 of 8 meter elke dag varen, zonder uitzondering!!! (tenzij je 90+ kg weegt natuurlijk)
|
|
|
slufterhufters.com
|
In de maand Januari zal je in Cumbuco mazzel met de wind moeten hebben, Februari is de slechtste maand daar.
Wil je echt windzeker en vlak, golven en vette golven willen hebben, tevens vet veel en grote stranden, heerlijke temperaturen, dan zal je naar Zuid Afrika moeten, Kaapstad.
|
|
|
david en paulien
Gast
|
wat dacht je van Tarifa
|
|
|
Passie
|
ze hadden mijn verteld dat cumbuco heel 't jaar door, 100% windzeker is, en ik heb voor de liefhebbers nog wat gevonden, een aanbieding,, 265 euri voor 'n vlucht heen en terug naar cumbuco, stuur me maar 'n pm. want de link 'r op zetten lukt niet:sl... Het is voro in de kerstvakantie,
|
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
een aanbieding,, 265 euri voor 'n vlucht heen en terug naar cumbuco, ... Dit is onmogelijk, je betaalt namelijk al rond de 250 euro luchthavenbelasting...
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
een aanbieding,, 265 euri voor 'n vlucht heen en terug naar cumbuco, ... Dit is onmogelijk, je betaalt namelijk al rond de 250 euro luchthavenbelasting... Die zal er dan nog bij komen he!
|
|
|
trettrettret
|
een aanbieding,, 265 euri voor 'n vlucht heen en terug naar cumbuco, ... Dit is onmogelijk, je betaalt namelijk al rond de 250 euro luchthavenbelasting... Nou dan is dat niet aan mij besteed. ik had een aanbieding gevonden voor een 8 daagse reis naar fuerte in december voor 149 euro. dat is incl vliegreis en hotel. Dat zijn betere prijzen.
|
|
|
semen
|
Laat je niet afschrikken want Canaries kan super zijn in feb. Je zult echter een grotere kans hebben op wat mindere dagen dan in de zomer. Vorig jaar twee weken en slechts twee dagen geen kite weer. Verder veel wind en super golven in Tenerife, El Medano.
succes
|
|
|