autostrand nu al koud???

NIELZZZZ

December 15, 2005, 01:10:12
edit2Rapporteer  
hey medekiters ik ben nu al weer 1.5 niet geweest maar ik word helemaal gek dat ik niet kan kiten maar het is helemaal niet echt koud dus dacht warom ga ik ook niet gewoon..
maar nu is mijn vraag????? loser
is het nog beetje te doen op het autostrand ik ben helemaal geen koukleun ofzo dus dat schilt,maar waarmee varen jullie nu tegen de kou.
want ik heb een 5/3 pak en schoentjes 5mm en handschoenen 5mm
zal dat genoeg zijn om te beulen want ik word gek hierzo thuis
duss HELP mij de winter door haha
adrenalin

Antwoord #1 December 15, 2005, 01:37:28
edit2Rapporteer  
heb een 5/4, daaronder 2mm shorty, handschoenen 3mm, schoenen 3mm, en (nog) geen cap.

Op scheveningen had ik eergisteren helemaal nergens last van, lekker warm zelfs.

Op binnenwateren daarentegen, heb je een cap nodig, en eventueel dikkere handschoenen.

Check de watertemperaturen op diverse websites. Zeewater is nu circa 10 graden, binnenwater weet ik niet.

Op zee is voor mij iig perfect te doen!!!
DENNS

Antwoord #2 December 15, 2005, 01:47:36
edit2Rapporteer  
binnen water is tog altijd kouder, zee water koeld niet zo snel af
Flakkee-John

Antwoord #3 December 15, 2005, 02:07:00
edit2Rapporteer  
Ben vandaag op ouddorp geweest, eerst met handschoenen aan maar later zelfs uit gedaan, was heerlijk.
Wat had ik aan:
4 mm schoenen
5/3 mysticpak
bodyvest van 2mm van prolimit. (had denk ik niet eens nodig geweest

Handschoenen zelfs uit gedaan
kiteboy
Gast
Antwoord #4 December 15, 2005, 02:13:01
edit2Rapporteer  
Helpt het veel als je een shirte over je pak heen doet en een impact vest aan doet?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.