Als wij als surfers met een goed voorstel komen, dan zal het Watersportverbond ons steunen. Het Watersportverbond heeft een goede reputatie en maakt indruk. De NKV heeft hierover contact met het Watersportverbond.
Ik kwam dit nieuws tegen op de website van de Nederlandse Kitesurfvereniging. Check de link en huiver wat er over twee jaar staat te gebeuren. Hier moet zeker wat aan gebeuren!!
ik snap het niet, de kust is weet ik niet HOE LANG, en dan gaan ze precies de stukken waar gesurfd wordt uitroepen tot stilte of vogelrust gebied. Dat slaat natuurlijk HELEMAAL NERGENS op. Tuurlijk zullen die vogels een plek nodig moeten hebben om ff te kunnen uitbuiken nadat ze een of andere vis te pakken hebben gekregen, maar dat kunnen ze toch ook 3 kilometer verderop? doen ze nu ook, en ze worden er echt niet slechter op als ze ff verder moeten vliegen.
Eigenlijk klopt er van al dat natuurgebied geouwehoer helemaal niks, ik bedoel, als schiphol een startbaan in zee wil leggen, of als de haven van rotterdam uitgebreid moet worden...dan is dat geen probleem. Of even een windparkje aanleggen, kan ook gewoon overal. Iemand ooit gehoord wat voor een k%t herrie die windmolens maken? en ja dat is idd NAAST het vogel rust gebied. Nou lekker rustig.
Een ding weet ik zeker, hier in Nederland spoort de helft van alle ambtenaren en politici niet.