Kitesurfen Maasvlakte / Zeeland aan banden

TtHoM@s

Antwoord #25 December 20, 2005, 03:56:46
edit2Rapporteer  
is er geen groote instantie die het op neemt voor recreanten we staan er helemaal aleen voor semen met het nkv natuurlijk

ik vind het ook belachelijk

al ik op het autostrand sta ik kijk recht voorme zie ik een vogel rustgebied,
kijk ik een klein stukkie omhoog zie ik windmolens waar de net uitgeruste volgels uit het volgelrust gebied zich tepletter vliegen.
kijk ik tusse de windmolens door zie ik meters hoge pijpen die die arme tepletter geslagen vogeltjes willen vergassen

vergeleken dat is kitesurfen toch niks
AJ
Gast
Antwoord #26 December 20, 2005, 04:24:12
edit2Rapporteer  
Als wij als surfers met een goed voorstel komen, dan zal het Watersportverbond ons steunen.
Het Watersportverbond heeft een goede reputatie en maakt indruk. De NKV heeft hierover contact met het Watersportverbond.
Arjen

Antwoord #27 December 20, 2005, 06:38:35
edit2Rapporteer  
Ik kwam dit nieuws tegen op de website van de Nederlandse Kitesurfvereniging. Check de link en huiver wat er over twee jaar staat te gebeuren. Hier moet zeker wat aan gebeuren!!

http://www.kitesurfvereniging.nl/?location=nieuwsbericht&id=19&PHPSESSID=4113f1ce5a1244e95aea7d29798914c5

ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Niet goed opgelet!! Was dus al een keer gepost. Sorry oud nieuws!!
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #28 December 20, 2005, 06:48:54
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=13522.0

Snap alleen niet waarom dit topic niet in 'nieuws & discussie' kon blijven.
xray

Antwoord #29 December 20, 2005, 07:57:25
edit2Rapporteer  
Omdat het toch echt lokaties betreft....
trettrettret

Antwoord #30 December 20, 2005, 17:22:09
edit2Rapporteer  
ik snap het niet, de kust is weet ik niet HOE LANG, en dan gaan ze precies de stukken waar gesurfd wordt uitroepen tot stilte of vogelrust gebied.
Dat slaat natuurlijk HELEMAAL NERGENS op. Tuurlijk zullen die vogels een plek nodig moeten hebben om ff te kunnen uitbuiken nadat ze een of andere vis te pakken hebben gekregen, maar dat kunnen ze toch ook 3 kilometer verderop? doen ze nu ook, en ze worden er echt niet slechter op als ze ff verder moeten vliegen.

Eigenlijk klopt er van al dat natuurgebied geouwehoer helemaal niks, ik bedoel, als schiphol een startbaan in zee wil leggen, of als de haven van rotterdam uitgebreid moet worden...dan is dat geen probleem. Of even een windparkje aanleggen, kan ook gewoon overal. Iemand ooit gehoord wat voor een k%t herrie die windmolens maken? en ja dat is idd NAAST het vogel rust gebied. Nou lekker rustig.

Een ding weet ik zeker, hier in Nederland spoort de helft van alle ambtenaren en politici niet.

Maar ja das mij mening..
maxie

Geen avatar

Antwoord #31 December 20, 2005, 20:08:09
edit2Rapporteer  
Dit mag Echt niet gebeuren, waar moeten we dan heen in zuid Nederland!!! Laat het strand open voor de kitesurfers!!!!!!!
 loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.