E bay????

Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #25 Januari 17, 2006, 04:09:11
edit2Rapporteer  

Inderdaad een startbedrag van € 495 voor een 2005 (juli)  8mtr is redelijk normaal.  Het is me al wel duidelijk dat er veel te onderhandelen is. Beantwoorden met allen de tekst "te duur" leverd vaak al direct een lagere prijs op. Een beetje onderhandelen en je kan 50 tot 75 euro verdienen. Voordeel van kopen in Nederland is dat je op je gemakkie kan gaan kijken en niet verrast wordt met (kleine) gebreken. Ik heb zelf ook een tweede hands via KiteHigh gekocht en de gast van wie ik hem kocht vertroetelde hem als zijn kind en wilde overal bij helpen. Ik stuur je wel een voorbeeld van de laatste aanbieding die ik heb gekregen.

Succes 

Succes
piede

Antwoord #26 Januari 17, 2006, 04:23:40
edit2Rapporteer  
Nou, als je ebay een beetje onder de knie hebt, is het echt een perfect site. Helemaal als je een bedrag van 550 eu te besteden hebt! Ik zou eerst mee gaan doen met bieden als ik jou was. Je kan ondertussen gewoon die gozer mailen en alles vragen wat je wilt! Stel datie weg gaat voor meer geld, dan wacht je toch gewoon nog ff. Het is nog lang geen lente en ik verwacht dat de 2e hands markt ( en op ebay helemaal) dan cker wel groter gaat worden!

Greetz, piede
Flakkee Local

Antwoord #27 Januari 17, 2006, 05:53:07
edit2Rapporteer  
Klopt ik snap niet veel van Ebay.

Maar ik zat met het volgende,

Hij had de kite en bar appart op Ebay gezet, stel in het slechte geval dan heb ik wel de kite en niet de bar.

een barretje hier kopen kost ook wel redelijk wat(280 euries), dus dan kan ik nog duur uit zijn.

Ik wilde gewoon compleet en niet nog eens gaan zoeken naar een bar.
daar kwam nog bij dat er niet veel Airush te koop is in vergelijking met Naish, North, enz.

Maar ik heb nu de kite die ik graag wilde voor een bedrag waar ik wel content mee ben.

Nu alleen hopen dat ik de kite ontvang en dat die er netjes uit ziet.
anders ben ik gen............d.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.