|
mijngatindelucht
|
Jemig wat een vette plaatjes... Ongelofelijk die kiters rocken echt! ghegeh
|
|
|
Ricardo
|
Auw, deze shit doet 10x meer pijn dan mn breukje (cry_kitesmiley)
|
|
|
Buur
|
Auw, deze shit doet 10x meer pijn dan mn breukje (cry_kitesmiley)
Ja das wel balen voor je maar jij komt ook wel weer opt plankie. Nu kan je een beetje genieten van de kunsten van de andere, en tegem de zomer kom je er vast tussen te staan! want dan kan je wel weer kiten, maar sterkte.
|
|
|
Flakkee-John
|
Heeej Buur Mooie foto's man toppie zitten echt gave picas tussen. En uiteraard voor alle andere die het vandaag niet aan durfden. Deze dag was weer helemaal super. Ik kreeg net nog een paar picas binnen en zal ze even verkleinen en erbij gooien Wel jammer dat dat koude weer energie weg vreet. Wilde nog langer maar was echt op na 3 uur aan 1 stuk door knallen met een dik overpowerde raven2 12m. en buur thanks voor de moo@ie dag die we elkaar gegeven hebben @ Ricardo. Ik weet hoe niks het is om nu thuis te zitten. Er is niks ergers als dat, maar straks goed oefeningen doen en daarna weer knallen. BEterschap in ieder geval
|
|
|
Flakkee-John
|
Hier nog een aantal picas gemaakt vanaf de kant door Laurens THANKS Laurens voor de gemaakte picas en nog een paar graadjes hoger dan kan je ook weer het water in
|
|
|
|
leonie
Gast
|
Wouwie dat is effe cool!! ben er wel een beetje trots op dat jij nu uitgerekend mijn broer mag zijn! super broertje!! mooie foto's ook trouwens!!! super!! je zusje!!
|
|
|
xray
|
Ook op Huizen werd er gebeuld (niet door mij overigens).
Leuke pic van vandaag...
|
|
|
Cozmo
|
Vette pics, wilde vrijdag ook nog naar Scheveningen gaan, maar ik + kitemaatje hadden geen pomp en konden die niet zo snel ergens fixen helaas.
|
|
|
Buur
|
de picas van huizen heb ik ook gezien op hanglos, ook een vette dag daarzo... en jammer cozmo volgende keer beter... vrijdag was niet zo veel... Nu weer een week om te werken en bij te komen van al een week griep, door al dat kiten stopt dat ook niet echt... hahaha
|
|
|
Roni-Size
|
En nog twee mooie foto,s van Huizen. De wind was daar echt heel erg goed, was met 12 m zelfs overpowerd op een gegeven moment. Was hier alleen net onder de nul graden. Lijnen en straps bevroren en zaten helemaal onder het ijs. Heb je op zee geen last van natuurlijk
|
|
|
|
Roni-Size
|
Ja Lex kwam op het eind ook nog ff langs knallen, respect voor wat hij met die kou zonder cap nog allemaal doet haha
|
|
|
Sabel
Gast
|
1 woord COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, ik kan niet wachte...... en dat is gewoon mijn toekomsige kite teacher.!!!!!!
go on
gr Peet
|
|
|
Emiel
|
@sabel wie??
|
|
|
Flakkee-John
|
1 woord COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, ik kan niet wachte...... en dat is gewoon mijn toekomsige kite teacher.!!!!!!
go on
gr Peet
@ Emiel Sabel is een maatje van mij die al jaren op strand deed powerkiten en nu toch ook de overstap wil maken. vandaar. heeft de basis cursus al gehad en gaat nu met ons mee Alleen Sabel is weekend gecrasht met Snowboarden, die UIL en ligt thuis met z'n schouder in de puin. Beterschap maat!!!
|
|
|
_Otto_
Gast
|
Respect jongens, en mooie foto's
|
|
|
Emiel
|
go on
gr Peet
@ Emiel Sabel is een maatje van mij die al jaren op strand deed powerkiten en nu toch ook de overstap wil maken. vandaar. heeft de basis cursus al gehad en gaat nu met ons mee Alleen Sabel is weekend gecrasht met Snowboarden, die UIL en ligt thuis met z'n schouder in de puin. Beterschap maat!!! dacht namelijk even dat hij op lex doelde, kon et me al niet voorstellen dat lex les zou gaan geven
|
|
|