maten 'allround' board

royboy

Januari 18, 2007, 00:08:42
edit2Rapporteer  
hey mensen..

ik ga binnenkort me 1e woody boardje maken, á la leonb z'n boardje die op zn site staat..heb al wat spullen gehaald.. bovenfreesje enz. ben nou bezig met rockertafel en dan nog n vacuumapparaat maja dat doet er nou niet toe..
maar nou moet ik nog een beetje de goeie maten weten voor een boardje waar je met gewoon aardige wind mee kan van dus bv van windkracht 2-3 tot 6 ofzo.. ik ben zelf rond de 80 kilo.. (hangloose_kitesmiley)

groeten,
              roy loser
diederik

Antwoord #1 Januari 18, 2007, 00:14:09
edit2Rapporteer  
130 cm x 39 cm is voor jou gewicht ideaal! Brede tips gebruiken en een rocker van ongeveer 3 cm....
Psychotic

Antwoord #2 Januari 18, 2007, 02:58:13
edit2Rapporteer  
Yep, 128*38 of vergelijkbaar is prima te doen, concaafje erin helpt ook. Heb je trouwens al vaker gebouwd? Alles zichtwerk is niet het meest makkelijke voor je eerste boardje ThumpsUp
royboy

Antwoord #3 Januari 18, 2007, 03:05:34
edit2Rapporteer  
haha daar heb je gelijk aan ja maar ik gok het toch.. moet direct ma goed heb er wel 1 gebouwd maar dat was wat aanklungelen zonder het goede gereedschap dus nou wil ik goed beginnen heb jou ook weer een pm'etje gestuurd
 groetne
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.