wasbeer
|
dit ding ziet er uit als ene prototype ofwel hadden ze geen geld meer voor meer kleurtjes doek
|
|
|
|
|
lodewijk
Gast
|
Hij lijkt een beetje op de SS TD
|
|
|
Tom
|
Hij lijkt een beetje op de SS TD
Alleen nog lelijker, hoewel is eerst dagt dat dat niet kon
|
|
|
Bodhi
|
Ik denk dat Robby hier niet echt bij van wordt dat hij ook op een afbeelding staat op deze site met die ^$&*@ kites.....
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
man, test eerst voordat je een oordeel velt! stelletje wijven zijn jullie, bevallen de kleurtjes of print niet, is het meteen niks jammer joh!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Hij lijkt op de slingshot turbo diesel PROTO
|
|
|
Arthur
Gast
|
Heb eens even de tekst goed doorgelezen.. Dat ding is bedoelt om terroristische aanslagen mee te plegen, niet om te kiten dus.
|
|
|
|
brutus1
|
Ontwikkeld voor de Israëlische omstandigheden! Dus toch geschikt om raketwerpers op de tips te monteren!
|
|
|
-Cedric-
Gast
|
Het design lijkt ook veel op de Sonic, die kleurencombinatie van de diesel ma in het midde gaat die lijn meer naar de LE toe, en dat is ook zo bij de Sonic.
|
|
|
Jeks one
|
ik vind um juist superstrak.. lekker weinig poespas en kleuren is beter... heb geen idee of tie lekker vliegt maar vind um er in ieder geval strak uitzien. doe mij er maar 1
|
|
|
MasterWurm
|
ff off-topic, weet iemand welke merk bord dit is?
|
|
|
(R)Ikke
|
Inderdaad, net een SS
|
|
|
Emiel
|
weet iemand wie er in dat boardje zit hehe da wil k liever wete
|
|
|
|
|
xXx-stef-xXx
Gast
|
ik vind die kleuren er anders niet slecht uitzien.. dat is zo neutraal..iedreen zijn smaak!
|
|
|
Marc de Munnik
|
Vind hem kwa shape niet echt lijken op de turbo diesel deze kite heeft een veel grote ronding. Disign is een ander verhaal!
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
sorry maar in haifa heb je niet zo last van aanslagen. op het strand van die foto's ben ik afgelopen zomer geweest, en is echt super. de eigenaar van die kite-school is echt aardige vent, alleen als hij les geeft, dan komt dat temperament echt eff lekker naar boven. echt staan lachen. wil je een keer een wat andere spot? kan ik je haifa echt aanraden.
|
|
|