LE plakken

Wimt

Februari 22, 2006, 20:28:20
edit2Rapporteer  
Deed afgelopen donderdag mijn zelfstart van de X-bow m.b.v. een spit in het zand. Het was waanzinnig vlagerig, dus het spit werd uit het zand getrokken, en de kite vloog in de doornstruiken, Brouwersdam.

De volgende dag zou het weer waaien, dus ` s avonds nog gerepareerd, 5 gaten.

Ik heb het zo gedaan. Eerst de kite hard oppompen, en met viltstift aangegeven waar de zeepoplossing gingn bubbelen. Er waren ook een paar erg kleine bubbels, daar met speld, ingesmeerd met viltstift, het gat vergroot.

Toen de LE in het midden geopend, en daar de tube eruitgetrokken tot de 5 gaten. Dit was ongeveer 2 tot 3 meter van het midden.

Aan weerszijden van de tube, de tube dichtgesnoerd d.m.v. mijn sokken met wirestrap. Zodoende hoeft de hele LE er niet uit, en kun je toch de tube oppompen. De kleinste gaatjes zijn beter te vinden, als je de tube goed droog maakt, en dan talkpoeder met de handpalm uitwrijven, het talk blijft zichtbaar achter in de gaatjes.
Geplakt met lijm en een oud stuk tube. Nu goed.   
Joosdo

Antwoord #1 Februari 22, 2006, 23:12:03
edit2Rapporteer  
Manisch knutselwerk schater die wimt, kan ik die xbow niet van je kopen ThumpsUp
Arjen

Antwoord #2 Februari 22, 2006, 23:14:45
edit2Rapporteer  
En niet te vergeten dat Wimt er onepump op gebouwd heeft. Kun je niet een foto plaatsen van je omgebouwde aanelkaar geplakte x-bow?

schater schater schater schater schater schater schater schater
Wimt

Antwoord #3 Februari 23, 2006, 00:56:19
edit2Rapporteer  
Manisch knutselwerk schater die wimt, kan ik die xbow niet van je kopen ThumpsUp

Moet je 2 maal de nieuwwaarde betalen; een gebruikte Harley Davidson  van Elvis Presley kost ook meer dan de nieuwwaarde.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.