slufterhufters.com
|
Appels en peren vergelijken. Wel gruwelijk mooi die Shockwave.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Dat is tot nu toe de mooiste kleurenkombinatie wat betreft de Shokwave
|
|
|
Psychotic
|
mwah, die 5 regeltjes per kite zijn nou ook niet echt je van het.....
|
|
|
|
Mitchel_12000
|
Volgens hem is de depower van de nieuwe vegas dus teleurstellend, de shockwave heeft het probleem van hoge bardruk nog niet opgelost en de waroo komt wederom als beste uit de test. Ik denk dat best met die waroo een hele grote stap heeft gemaakt richting goed en betaalbaar merk. goed bezig best!!!
|
|
|
ralph local@noordwijk
|
test is niet betrouwbaar, bij north bijv. kun je de depowerlijn van verschillende lengtes voorzien. bij bowkites is deze lengte standaard, hierdoor kun je de vegas ook goed als freestyle kite gebruiken..
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
hierdoor kun je de vegas ook goed als freestyle kite gebruiken..
De Waroo is ook perfekt als freestyle kite te gebruiken andere bows ook.
|
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
onzin, veelste veel bardruk
Waroo heeft weinig bardruk, eerst iets varen dan oordelen. Andere bows is bardruk aan te passen door mods.
|
|
|
daanbanaan
|
is die waroo 06 te vergelijken met de vegag 06?????
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Hey Bart,
Vraag, waarom mag jij reclame maken voor je spullen en als andere dit doen wordt het meteen verwijderd. Jij bent toch echt commercieel bezig , of komt dit door de advertentie van Best op deze site!!
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Hey Bart,
Vraag, waarom mag jij reclame maken voor je spullen en als andere dit doen wordt het meteen verwijderd. Jij bent toch echt commercieel bezig , of komt dit door de advertentie van Best op deze site!!
Ik geef gewoon antwoord op vragen, Arjen. Daar is een forum toch voor bedoeld ? Op dit moment heb ik redlijk veel ervaring met de Waroo dus is het logisch dat als sommige misverstanden niet rechtgezet worden of vragen niet beantwoord, ik antwoord geef. Dat antwoord kun je nemen voor wat jij het waard vind !
|
|
|
|
ik zou zeggen, ga aan de kite hangen en haak uit....
|
|
|
Sake
Gast
|
Als je Bart aka Surf-n-Soul mag geloven is de Waroo perfect voor iedereen. Afijn, je kan dan zelf je conclusie trekken. De korte conclusie van de Vegas06 in Detleff's test is tegenstrijdig met reeds vele reviews. De opmerking op kiteforum "The Vegas will feel like any other C kite if you ride it with a C kite chicken loop stroke of only 4 or 5". If you want it to feel like a bow, then use bow like chicken loop stroke. 8 to 12""doet me denken dat Detleff's depowerstroke te klein stond. Over review gesproken. http://www.kiteboardinguk.com/F-One_Fone_tribal_impact_review.htmis een mooie onderbouwde review. Ook interessant mocht je je vrouw/kind ook met je kite willen laten kiten. This is a very brash statement to make so early on in my experience of this kite but I currently believe, the FOne Tribal is the safest kite I have ever used to date. (Including Bows).
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Als je Bart aka Surf-n-Soul mag geloven is de Waroo perfect voor iedereen. Afijn, je kan dan zelf je conclusie trekken.
Dat de Waroo goed is of niet dat oordeel laat ik graag over aan de testers die eraan willen komen hangen. Dat bows voordelen hebben voor veel kiters tov van c shaped is inderdaad mijn mening.
|
|
|
KiteDemon
|
Als je Bart aka Surf-n-Soul mag geloven is de Waroo perfect voor iedereen. Afijn, je kan dan zelf je conclusie trekken. De korte conclusie van de Vegas06 in Detleff's test is tegenstrijdig met reeds vele reviews. De opmerking op kiteforum "The Vegas will feel like any other C kite if you ride it with a C kite chicken loop stroke of only 4 or 5". If you want it to feel like a bow, then use bow like chicken loop stroke. 8 to 12""doet me denken dat Detleff's depowerstroke te klein stond. Over review gesproken. http://www.kiteboardinguk.com/F-One_Fone_tribal_impact_review.htmis een mooie onderbouwde review. Ook interessant mocht je je vrouw/kind ook met je kite willen laten kiten. This is a very brash statement to make so early on in my experience of this kite but I currently believe, the FOne Tribal is the safest kite I have ever used to date. (Including Bows).Tja....een review is altijd voor wat je het waard vindt. Met meerdere reviews kom je altijd tegenstrijdigheden tegen, en is het altijd ff puzzelen om daar weer een gemiddelde uit te halen. Hou je niet van puzzelen dat ga je er gewoon zelf een keer aan hangen. Mooi voorbeeld: "The Vegas will feel like any other C kite if you ride it with a C kite chicken loop stroke of only 4 or 5". If you want it to feel like a bow, then use bow like chicken loop stroke. 8 to 12" Weet je wel hoeveel diversiteit er alleen al in C-shapedland bestaat!!! Hetzelfde nu ook al in bow/SLEland.
|
|
|
xray
|
Tja en daar komt bij dat als je al wat langer op kiteforum.com komt je de opmerkingen van Detlef wat beter op de 'geringe' waarde kan schatten....
|
|
|
WIM
Geen avatar
|
onzin, veelste veel bardruk
Echte lulkoek, ik wed dat je nooit een Warroo gevaren hebt. Als je iets wil zeggen over een kite lijkt het mij logisch dat je er mee gevaren moet hebben. Heb je er niet mee gevaren zwijg dan of geef aan waar je je vizie vandaan haalt, bv ik heb die test gelezen. Dat Bart, net als andere frekwent poosters, belangen heeft bij een bepaald merk is duidelijk en hij maakt er ook geen geheim van. Maar als je de mensen die belangen hebben bij een merk of gesponserd zijn zou verbieden om op vragen te antwoorden kan je dit forum wel sluiten. En ik zou zeggen, test de kite voor je iets komt roepen, Bart geeft de mogelijkheid om te testen.
|
|
|
|
KiteDemon
|
Tja en daar komt bij dat als je al wat langer op kiteforum.com komt je de opmerkingen van Detlef wat beter op de 'geringe' waarde kan schatten....
Tja....zo heeft ieder zijn eigen gevoel bij kites, en ook smaken verschillen...daar ontkom je niet aan. Oja.....vergeet te melden dat mijn favo's nog steeds mijn Ravens2 zijn, maar een Warootje ga gebruiken voor de vlagerige highwind gelegenheden.
|
|
|