werk als kite instructeur

kite1

Geen avatar

Maart 02, 2006, 03:41:43
edit2Rapporteer  
wie weet op welke site's je kan zoeken voor werk als kite instructeur in het buitenland
lekkertranquilo
Gast
Antwoord #1 Maart 02, 2006, 04:26:35
edit2Rapporteer  
op hanglos stond iets over kiteinstructeur in bonaire, wellicht is dat wat voor je
MasterWurm

Antwoord #2 Maart 02, 2006, 04:26:53
edit2Rapporteer  
Als je een IKO certificaart hebt, kan je op de site vacatures over de hele wereld vinden.
kentyman

Antwoord #3 Maart 02, 2006, 08:41:22
edit2Rapporteer  
je IKO halen is inderdaad een goed idee als je als kite-instructeur wilt gaan werken, er is veel vraag naar IKO instructeurs wereldwijd en zoals lekkertranquilo zegt als je ke IKO hebt dan kun je op de IKO site inloggen en vacatures zien van over de hele wereld... Ik werk op 't moment als IKO instructeur op Bonaire (en ga eind v/d maand weer naar NL vandaar de vacature op hanglos :-) en 't bevalt me erg goed! :-)
naish23

Geen avatar

Antwoord #4 Maart 02, 2006, 20:41:31
edit2Rapporteer  
je IKO halen is inderdaad een goed idee als je als kite-instructeur wilt gaan werken, er is veel vraag naar IKO instructeurs wereldwijd en zoals lekkertranquilo zegt als je ke IKO hebt dan kun je op de IKO site inloggen en vacatures zien van over de hele wereld... Ik werk op 't moment als IKO instructeur op Bonaire (en ga eind v/d maand weer naar NL vandaar de vacature op hanglos :-) en 't bevalt me erg goed! :-)

Hey weet jij trouwens hoe dat zit dat je binnen een jaar dat je je IKO 1 hebt gehaald level 2 moet halen?? Moet je dan weer 570 euri lappen?
kentyman

Antwoord #5 Maart 02, 2006, 23:24:05
edit2Rapporteer  
je wordt IKO level 2 als je 160 uur hebt lesgegeven en 40 verschillende leerlingen hebt lesgegeven (geloof ik). Elke keer als je een les hebt gegeven dan moeten je studenten een feedback-formuliertje invullen, dat formuliertje stuur je dan op naar IKO en zij houden dan bij hoe ver je bent met je level 2. Als je genoeg hebt lesgegeven dan krijg je automatisch je level 2 diploma toegestuurd en daar hoef je dus niet extra voor te betalen. VOlgens mij is 't wel zo dat als je niet op tijd je level 2 haalt dat je dan je IKO 1 moet verlengen maar dat kost veel minder dan die 570 euro.

Om iko-instructeur-instructeur te worden (level 3 is dat geloof ik) moet je wel weer een aparte cursus doen die wel weer pegels kost...
Emiel

Antwoord #6 Maart 03, 2006, 00:16:05
edit2Rapporteer  
www.ikorg.com
naish23

Geen avatar

Antwoord #7 Maart 03, 2006, 02:33:42
edit2Rapporteer  
Kentyman, tnx voor de info...Kon het op ikorg.com niet vinden, er stond alleen dat je binnen een jaar level 2 moet halen. Wel vaag dat je 40 formuliertjes op moet sturen als ik het zo begrijp, zal het tijdens de cursus wel effe vragen....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.