werk als kite instructeur

kite1

Geen avatar

Maart 02, 2006, 03:41:43
edit2Rapporteer  
wie weet op welke site's je kan zoeken voor werk als kite instructeur in het buitenland
lekkertranquilo
Gast
Antwoord #1 Maart 02, 2006, 04:26:35
edit2Rapporteer  
op hanglos stond iets over kiteinstructeur in bonaire, wellicht is dat wat voor je
MasterWurm

Antwoord #2 Maart 02, 2006, 04:26:53
edit2Rapporteer  
Als je een IKO certificaart hebt, kan je op de site vacatures over de hele wereld vinden.
kentyman

Antwoord #3 Maart 02, 2006, 08:41:22
edit2Rapporteer  
je IKO halen is inderdaad een goed idee als je als kite-instructeur wilt gaan werken, er is veel vraag naar IKO instructeurs wereldwijd en zoals lekkertranquilo zegt als je ke IKO hebt dan kun je op de IKO site inloggen en vacatures zien van over de hele wereld... Ik werk op 't moment als IKO instructeur op Bonaire (en ga eind v/d maand weer naar NL vandaar de vacature op hanglos :-) en 't bevalt me erg goed! :-)
naish23

Geen avatar

Antwoord #4 Maart 02, 2006, 20:41:31
edit2Rapporteer  
je IKO halen is inderdaad een goed idee als je als kite-instructeur wilt gaan werken, er is veel vraag naar IKO instructeurs wereldwijd en zoals lekkertranquilo zegt als je ke IKO hebt dan kun je op de IKO site inloggen en vacatures zien van over de hele wereld... Ik werk op 't moment als IKO instructeur op Bonaire (en ga eind v/d maand weer naar NL vandaar de vacature op hanglos :-) en 't bevalt me erg goed! :-)

Hey weet jij trouwens hoe dat zit dat je binnen een jaar dat je je IKO 1 hebt gehaald level 2 moet halen?? Moet je dan weer 570 euri lappen?
kentyman

Antwoord #5 Maart 02, 2006, 23:24:05
edit2Rapporteer