waarheid 11 sept?

Joshua

Maart 09, 2006, 20:24:27
edit2Rapporteer  
Ik kwam laatst deze bijzondere documentaire tegen op google video, mischien is hij hier al eens eerder voorbij gekomen maar ik heb hem nog niet eerder ergens gezien. Het gaat over de ramp die 11 sept gebeurde.

De video duurt 1 uur en 20 minuuten ,maar is het kijken zeker wel waard. Waarschijnlijk zal je schrikken en nog erger over Amerika gaan denken, want er blijken een hele hoop dingen niet te klopten op deze dag.

http://video.google.com/videoplay?docid=-5137581991288263801&q=loosechange911

Joshua

Antwoord #1 Maart 09, 2006, 20:35:50
edit2Rapporteer  
Oh sorry ik zie net dat ie al was gepost ik had nog gezocht op linknaam maar ik vond zo geen resultaat.
THEGREEN

Antwoord #2 Maart 09, 2006, 21:35:16
edit2Rapporteer  
Jepz moderator verplaats dit ff naar mijn topic dan Wink

http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=14807.0
kitertjuh

Antwoord #3 Maart 09, 2006, 22:14:55
edit2Rapporteer  
is aardig interesant ben noig wel uurtje zoet met kijken.

nadeel vind ik wel van zulke dingen 'wie' zegt dat het waar is. en dat ze niet wat verdraaien.
plaaggeest

Antwoord #4 Maart 09, 2006, 23:56:09
edit2Rapporteer  
tja net wat kitertjuh al zegt: Wat moet je geloven hiervan en wat niet!!
Ricardo

Antwoord #5 Maart 10, 2006, 01:28:13
edit2Rapporteer  
Deze informatie is echt zo makkelijk te verdraaien, maar t zet je wel aan het denken, want er zijn wel heel veel dingen van waar.
THEGREEN

Antwoord #6 Maart 10, 2006, 02:10:17
edit2Rapporteer  
Jah, maar wat is de conclusie... Ik denk dat ze twee dingen willen zeggen:
1. Regering Bush heeft grote steken laten vallen (zijn ze nou zo dom, of willen ze dat doen voorkomen)
2. Grote beschuldiging maar er zijn toch echt tekens dat Bush deze hele aanslag in scene heeft gezet.... (Iets wat mij heel onwaarschijnlijk leek, maar waarvan ik mezelf toch steeds meer van moet overtuigen)

De docu geeft verschillende argumenten die zeker waar zijn:

1. vluchtschema's kloppen niet
2. ontbreken black boxen
3. ontbreken stukken bandmateriaal
4. ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken et

kijk zelf maar
Atte

Antwoord #7 Maart 10, 2006, 05:02:51
edit2Rapporteer  
EEN uur en 20 min. pfff 
michiel v geel

Antwoord #8 Maart 10, 2006, 14:56:42
edit2Rapporteer  
jah als ze nou eens online kitefilms hadden van dat formaat
THEGREEN

Antwoord #9 Maart 10, 2006, 17:24:36
edit2Rapporteer  
jah als ze nou eens online kitefilms hadden van dat formaat

Wat een bullshit, volgens mij heb je die film niet eens gezien...

http://www.loosechange911.com/

Van deze site heb ik de film ..
Ricardo

Antwoord #10 Maart 10, 2006, 18:12:37
edit2Rapporteer  
Jah, maar wat is de conclusie... Ik denk dat ze twee dingen willen zeggen:
1. Regering Bush heeft grote steken laten vallen (zijn ze nou zo dom, of willen ze dat doen voorkomen)
2. Grote beschuldiging maar er zijn toch echt tekens dat Bush deze hele aanslag in scene heeft gezet.... (Iets wat mij heel onwaarschijnlijk leek, maar waarvan ik mezelf toch steeds meer van moet overtuigen)

De docu geeft verschillende argumenten die zeker waar zijn:

1. vluchtschema's kloppen niet
2. ontbreken black boxen
3. ontbreken stukken bandmateriaal
4. ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken etc ontbreken et

kijk zelf maar

Ze laten zien dat er heel veel dingen ontbreken, maar de bronnen die ze je laten zien als bewijs hoeven niet echt te zijn. De informatie die ze uit bronnen halen kunnen op een manier weergegeven worden dat ze hun verhaal ondersteunen, terwijl het bij het origineel niet het geval zou zijn.

Deze doc zet me zeker aan het denken maar ik ben er nog lang niet van overtuigd dat de regering van de USA de aanslagen gepland heeft.
kitertjuh

Antwoord #11 Maart 10, 2006, 21:59:17
edit2Rapporteer  
maar waar ik vooral over nadacht was.

er was een vliegtuig in het pentagon gevlogen.
maar er waren geen motoren en brok stukken gevonden en het gebouw had amper schade.

THEGREEN

Antwoord #12 Maart 11, 2006, 00:52:00
edit2Rapporteer  
maar waar ik vooral over nadacht was.

er was een vliegtuig in het pentagon gevlogen.
maar er waren geen motoren en brok stukken gevonden en het gebouw had amper schade.

Precies HOE verklaar je dat
b.v.o

Antwoord #13 Maart 11, 2006, 00:55:27
edit2Rapporteer  
ik hoorde laatst iets over dat amerika dat zelf heeft gedaan zodat ze tegen terorristen aanvallen konden werken
slingshot {Thomas}

Antwoord #14 Maart 11, 2006, 02:05:38
edit2Rapporteer  
ik hoorde laatst iets over dat amerika dat zelf heeft gedaan zodat ze tegen terorristen aanvallen konden werken

daar geloof niks van (tong_kitesmiley) amerika is geen belgië hoor loser
kitertjuh

Antwoord #15 Maart 11, 2006, 02:07:28
edit2Rapporteer  
als een land dat doet en ze komen er achter.

Dan maak je je eigen land HELEMAAL kapot.
Niemand gellooft meer in je etc etc. Dus denk dat dat niet gebeurd is.

En je eigen staats symbool vernielen 2 WTC's dat doe je niet zomaar hoor. Anders is Bush een massa mordenaar.
Ricardo

Antwoord #16 Maart 12, 2006, 03:41:02
edit2Rapporteer  
Kijk de documentaire en ik beloof je, je gaat toch echt twijfelen of Bush toch niet echt een massamoordenaar is.
THEGREEN

Antwoord #17 Maart 12, 2006, 17:19:28
edit2Rapporteer  
Maar kitefilms van dit formaat gaan zeker wel vervelen denk ik
Japairman

Antwoord #18 Maart 13, 2006, 03:32:48
edit2Rapporteer  
Dit is een lange post geworden maar zeer zeker de moeite van het doorlezen waard.

Quick overview of 911 for busy people

911 for Very Busy People

Analysis of the attack on the twin towers and the Pentagon:

A thorough analysis of the attacks on both the Pentagon and WTC. This video deals with pretty much, every unanswered question surrounding the attacks. This is a very good start!
Painful Deceptions - An analysis of the September 11th Attack

Loose Change (2nd Edition)? contains animations of the attack on the Pentagon and a very thorough analysis of both the attacks on WTC and the Pentagon:
Loose Change 2nd Edition

Acoustic profile of the explosives used to bring down the towers. Recorded by an eyewitness, who filmed the entire attack from peer 51. This video contains footage you can't find anywhere else.
911 Eyewitness

This recent presentation by Dr. Steven Jones (Department of Physics and Astronomy - Brigham Young University) is primarily focused on the collapses of World Trade Center 1, 2, and 7 on 9/11.
9/11 Revisited: Scientific and Ethical Questions

Here are the related documents that go along with this presentation:
Jones's research 'white paper'

Steven Jones has joined: Scholars for 9/11 Truth

Out of the ashes of the September 11th tragedy, a dark empire of war and tyranny has risen. The Constitution has been shredded and America is now a Police State. This film exposes not just who was behind the 9-11 attacks, but the roots and history of its orchestrators.
Martial Law 9/11 - Rise of the Police State:

There are some who maintain that the mythical 9/11 hijackers, although proven to be too incompetent to fly a little Cessna 172, had acquired the impressive skills that enabled them to fly airliners by training in flight simulators. Nila Sagadevan is an aeronautical engineer and a qualified pilot. Here he explains how the maneuvers Hani Hanjour had to go through to reach the Pentagon are virtually impossible.
The Impossibility of Flying Heavy Aircraft Without Training

About suspicious events on the stock market up to 911

Ever since the attacks on the World Trade towers and the Pentagon, disturbing questions have been raised about the possible involvement of some parts of the U.S. security apparatus or Administration. These questions have been supported by extensive circumstantial evidence and has been investigated by several U.S. Congressional Committees. Furthermore, the U.S. media have reported on the well known relationship which exists between President George W. Bush, the Carlyle Group, several oil companies and the Bin Laden Family.

Former narcotics investigator Mike Ruppert was forced out of the LAPD in 1977 when he exposed evidence of drug trafficking by the CIA. The Truth & Lies of 9-11 is a filmed lecture at Portland State University, where Ruppert uses only government documents, official statements and press reports as the basis of his investigative work. This pioneering, groundbreaking expose of 9-11, now two years old, paints a stark and accurate picture of our world today and tommorow.
Truth and Lies of 911

Debunking the Kean commission report about 911

David Ray Griffin explains PNAC and the neocon's dream about an American empire in relation to 911
911 and the American Empire

Here he litterally debunks the entire repport as a 170 page lie:
The 911 Commission Report: Ommissions and Distortions

Specificly about 9/11 in relation to PNAC  (Project for the New American Century)

Was 9/11 more than just an attack? Could the Bush administration have had anything to gain from the attack? Two prominent European politicians, Michael Meacher and Andreas von Bülow, express their serious doubts about the official version of the 9/11 story.
Attack or Godsend
Alternative link:Attack or Godsend

About the media as complicit in the cover-up of 9/11

This is a ground-breaking 44-minute video by Barrie Zwicker. He was the first mainstream journalist in the world to go on air (in January 2002) and ask hard questions about the official story of 9/11. He analyses the use of fear to befuddle the public. He deconstructs the so-called "war on terrorism". He examines in depth the failure of the military on 9/11 and George Bush's highly inappropriate behaviour that day. He finds the 9/11 Commission to be a total coverup operation. Throughout, he analyses the role of the mainstream media as complicit in keeping the public massively misinformed and befuddled.
The 911 news special you never saw

Summarry

This video is a compilation of segments from other videos on the 9/11/01 attack and historical precedents.

* The Great Deception by Barrie Zwicker
* Painful Deceptions by Eric Hufschmid
* Aftermath -- Unanswered Questions from 9-11 by GNN.tv
* 9-11 International Inquiry, San Fransisco

Perspective on 9-11 excerpts the portion of Painful Deceptions that covers the collapse of Building 7 -- which includes five videos of the Building 7's implosion. Jenkins' video is an excellent tool for education and outreach in audiences skeptical of the idea that the attack was an inside job. Jenkins combines the best parts of the work of others, sticks to substantial evidence, and frames the presentation of that evidence in a historical context that facilitates its objective examination.
Perspective on 9/11

Download links to all the videos listed above
http://www.911busters.com/911_new_video_pr...ions/index.html
http://www.question911.com/links.php

Links to high resolution XviD's and DivX: Conspiracy Central (Searched on 911). You will have to sign up HERE to see the download links and you need a bit torrent download manager to download them, like Bit Tornado

Other Documentation for those who wants to check the facts for themselves:

NIST repport:
http://wtc.nist.gov/reports_october05.htm

Comments from other experts on this repport:
http://wtc.nist.gov/wtc_public_comments.htm

Eyewitness testimonies:
http://www.mjbarkl.com/locked.htm

911 readingroom:
http://911readingroom.org/bib/

Pictures, repports, articles etc.
http://911research.wtc7.net/

Precedents, motives and a history of bankers raping nations with artificial inflation to throw them into war

THE MONEY MASTERS is a 3 1/2 hour non-fiction, historical  documentary that traces the origins of the political power structure that rules our nation and the world today. The modern political power structure has its roots in the hidden  manipulation and accumulation of gold and other forms of money. The development of fractional reserve banking practices in the 17th century brought to a cunning  sophistication the secret techniques initially used by goldsmiths fraudulently to accumulate wealth. With the formation of the privately-owned Bank of England in 1694, the  yoke of economic slavery to a privately-owned "central" bank was first forced  upon the backs of an entire nation, not removed but only made heavier with the passing of the three centuries to our day. Nation after nation, including America, has fallen prey to this cabal of international central bankers.

The Money Masters 1 of 3
The Money Masters 2 of 3
The Money Masters 3 of 3

Info: http://www.themoneymasters.com/

Voor de criticus en geintreseerde heb je voor de komende weken voldoende lees en kijk voer.

hier nog zoiets
Citaat
De Amerikaanse president Bush is in politieke verlegenheid gebracht door uitgelekte videobeelden. Bekijk de video
De beelden bewijzen dat hij aan de vooravond van orkaan Katrina wel degelijk nadrukkelijk is gewaarschuwd dat de dijken in de stad New Orleans konden bezwijken.

http://www.trouw.nl/hetnieuws/wereld/article235947.ece/Bush+in+het+nauw+door+video++

Ik doet er nog een schepje bij!
Ik kan iedereen aanraden de volgende docu`s eens te kijken, dan gaan je ogen wel open!
The Power of Nightmares: The Rise of the Politics of Fear
http://video.google.com/videoplay?docid=461187809452836609&q=power+of+nightmares
http://video.google.com/videoplay?docid=5540430071898586965&q=power+of+nightmares
http://video.google.com/videoplay?docid=-2324388902129396093&q=power+of+nightmares

Uiteindelijk gaat alles om geld en moet je dus kijken wie er het meest gebaat is/zijn bij dit soort gebeurtenissen.
De echte leiders zitten niet in de politiek maar zal je toch bij de multinationals moeten zoeken.
De Media Multinationals

Citaat
goed man!
Japairman

Antwoord #19 Maart 13, 2006, 03:46:23
edit2Rapporteer  
http://www.ditkannietwaarzijn.nl/
Rowin

Antwoord #20 Maart 13, 2006, 04:23:47
edit2Rapporteer  

Citaat
"etc etc...ook één van de medewerkers van het WTC, Scott Forbes, die werkzaam is als Senior Database Administrateur voor Fiduciary Trust. Hij had het hele weekend moeten doorwerken omdat hem te verstaan was gegeven dat de stroom in de zuid toren vanaf de 48e verdieping afgesloten zou worden tot aan 11 september.

Dit was iets onverwachts sinds Fiduciary Trust zich had gevestigd in het gebouw. Terwijl de stroom op de bovenste verdiepingen was uitgeschakeld werkten beveiligingscamera´s , identificatiecontrollers en liften niet meer zoals ze zouden moeten. Maar tot zijn verbazing liepen ingenieurs en werklui gewoon in en uit het WTC."

WTF, nu ik dit allemaal hoor en lees enzo wil ik eigenlijk wel meer weten.

Maargoed verklaring van dat er geen motoren zijn gevonden etc in pentagon ?
Nou wat dacht je van als een vliegtuig vol met kerosine explodeert, denk niet dat er veel van over blijft Wink
---

Btw zag ik na 11 september toen ook een programma op televisie dat er steeds ontploffingen waren en zag je op de beelden hoe de verdiepingen stuk voor stuk de ramen ervan eruit vlogen. Toen gaven ze als verklaring aan dat door de druk dit gebeurde, maar nu net op deze site krijg je heel wat anders te horen!
Japairman

Antwoord #21 Maart 13, 2006, 05:48:09
edit2Rapporteer  
Citaat
Maargoed verklaring van dat er geen motoren zijn gevonden etc in pentagon ?
Nou wat dacht je van als een vliegtuig vol met kerosine explodeert, denk niet dat er veel van over blijft Wink
check dit korte filmpie maar eens http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon.php#Main

De Media is ook in handen van een kleine groep die naar een groter plan toewerken.
De presentatoren hebben ook maar te zeggen wat ze voorgeschoteld krijgen.

Citaat
Doelstelling en werking van de Media

De media staat dus onder controle, maar wat nog veel erger is; De media controleert ons! En dat is nog niet alles; ze bestudeert ons al decennia lang. En dat doet ze niet voor niets, maar met een doel; het doel om ons te conditioneren naar de ideeën van hogere machten. De Journalist (en uitgever) David Barsamian zei eens;

"Eén van de doelstellingen van de collectief gecontroleerde media is, om bij mensen een gevoel van onmacht in te brengen, van immobilisatie en verlamming. Zijn resultaat moet u in goede consumenten veranderen. Het moet mensen geïsoleerd houden, en het gevoel geven dat er geen mogelijkheid is voor sociale verandering."

De media is dus psychologie. De vele ‘talkshows’ met politici en ‘deskundigen’ welke aan vraaggesprekken ‘onderworpen’ worden, zijn niet bedoeld om de politici 'aan de tand' te voelen, of om ons te ‘informeren’, maar zijn bedoeld om ons te vormen en te bewegen. Het gaat als volgt; Men weet bij voorbaat dat een nieuw wetsontwerp of een nieuwe politieke beslissing niet direct bij de mensen in goede aarde valt. Daarover gaat men discussiëren met iemand die voor het ontwerp is en tegen. Daaruit komen vervolgens de uitkomsten rollen middels de aanvoer van een 'compromis'. Wat men eigenlijk niet weet, is dat dit compromis al op voorhand is opgesteld. Het is enkel de bedoeling om mensen hun meningen en goedkeuringen richting de 'oplossing' van een overeenkomst te krijgen. De zogenaamde ‘tegenpartij’ (zogenaamd de woordvoerders van het volk) staan een compromis voor en 'dwingen' dit zogenaamd af aan de gestelde eisen van de zogenaamde 'tegenpartij’. Dit heeft tot gevolg dat men middels een compromis het voorstel doet voor een tegemoetkoming van het volk aan de gestelde eis, waardoor het volk bij voorbaat verliest door in te stemmen binnen een vooropgesteld verdrag, of idee. Het geeft het idee, dat de tegenstanders van de nieuwe gestelde eisen de 'belangen van de grote massa' eruit slepen middels de 'druk' van een 'overeenkomst', maar in feite verliezen de mensen vervolgens weer een stukje ‘recht’ of ‘vrijheid’ en de voordragers van het ontwerp/plan winnen alleen maar........... lees verder https://achtergeslotendeuren.punt.nl/#275410

Darkwing
Gast
Antwoord #22 Maart 13, 2006, 20:39:49
edit2Rapporteer  
Kijk de documentaire en ik beloof je, je gaat toch echt twijfelen of Bush toch niet echt een massamoordenaar is.

Er worden duizenden Amerikanen afgeslacht in opdracht van de regering? Hoe kom je erbij? Dat het ze goed uitkwam - op een sinistere manier - kan ik nog inkomen, maar zoiets organiseer je niet zelf. Niet op deze schaal...

Het kwam ze natuurlijk toch goed uit.

Het blijft natuurlijk vreemd dat het vliegtuig geblindeerder ramen heeft, dat er explosies voordat het vliegtuig naar binnenvloog waren, en dat er zwarte dingen op het vliegtuig zaten. Van welk vliegveld zou dit vliegtuig ooit toestemming hebben gekregen om op te stijgen?

Ik heb die documantaire nog niet gezien, en ik heb niet alle posts in dit topic gelezen. De documantaire ga ik nog kijken. Ik heb wel een paar ander documantaires gekeken en wat gelezen.

Maarja, als men iets erachter wilt vinden, dan vindt men het wel....
THEGREEN

Antwoord #23 Maart 13, 2006, 23:11:18
edit2Rapporteer  
Laten we het hopen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.