Ricardo
![](/forum/avs/avatar_1129.png)
|
Ik denk dat de 7 wel zou voldoen. Toen ik de Waroo 9 voer kon een vriend van mij met een Yarga Pro 13 knallen. Ik voer wel lichtelijk underpowered met de Waroo, maar om de aansluiting perfect te maken zou je de 7 beter kunnen pakken.
|
|
|
larssmits
Gast
|
Een 9 kan hij denk ik wel houden zeker even lang of langer als die yarga 7 en rete vroeg mee varen, en jij mooi in lekker veel wind
ik denk dat hij het meeste aan een 7 zou hebben, heeft hij een heel breed windbereik.
als je wilt testen, ik heb een 7 en 12 ben zowat ieder weekend op ijmuiden, wil je op de slufter of in de buurt testen moet je surf-n-soul een berichtje sturen
|
|
|
KiteDemon
![](/forum/avs/avatar_196.png)
|
Ik denk dat de 7 sowieso al ruim voldoende is als je 37 kg weegt. De overlap met 13 zal ook voldoende zijn maar met 90 kg zou een 9 weer lekkerder zijn. Dus....dilemma. Aangezien je zoontje nog dik de groei in gaat zou de 9 ook niet verkeerd zijn en daarbij kan je zoontje ook in ultra lichtweer al makkelijk planeren als iedereen met 16 of 18 staat.
|
|
|
kite4ever
![](/forum/avs/avatar_2643.png)
|
Bedankt voor de info. Ik denk dat het de 7 wordt. En als die kleine hard gaat groeien zie ik wel weer. Het eerste jaar heeft er zeker genoeg aan en de ontwikkelingen gaan zo hard dat je toch niet verder vooruit kan kijken.
Die 13 van mij kun je lang doorvaren en die 7 moet ik toch kunnen gebruiken vanaf 22 knp. Ik vaar een Jaime Pro LW 2004 van 130x40, dat geeft ook een goede low end.
|
|
|