kiteboard special painten

kite girl
Gast
Maart 24, 2006, 03:01:58
edit2Rapporteer  
hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een kiteboard maakt niet uit wat voor iets (mag beschadigd zijn) als het maar niet veel kost ik wil deze namelijk kaal schuren en special painten en aan de muur hangen gewoon omdat ik dat echt super mooi vind.
en ik vind het super zonden om daar mijn eigen gaastra bord voor te gebruiken en een nieuwe te kopen.
ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
 ThumpsUp
tom_beul
Gast
Antwoord #1 Maart 24, 2006, 03:08:24
edit2Rapporteer  
Wij bebben een 2de hands hier... zoek even rond op www.surfspullen.nl staat genoeg tussen

Succes met je zoektocht!
Ricardo

Antwoord #2 Maart 24, 2006, 16:06:15
edit2Rapporteer  
Vraag anders ofdat Wimt zijn Pinda nog heeft, hij is alleen wel gebroken maar dan heb je toch wel een uniek board aan je muur hangen!  (grinnik_kitesmiley)
wen-d @ School
Gast
Antwoord #3 Maart 24, 2006, 17:18:04
edit2Rapporteer  
Leuk! Wil ik ook nog steeds doen =]
staat leuk bij m'n kite en m'n andere kitesurf-wand-schildering YeSS
prutsers
Gast
Antwoord #4 Maart 27, 2006, 05:27:17
edit2Rapporteer  
ik wil misschien ook nog een board kopen voor een paar euro en die netjes maken en aan de muur hangen in plaats van mijn eigen board
VincentC

Antwoord #5 Maart 27, 2006, 22:41:03
edit2Rapporteer  
Of je doet het zoals ik Joepie

snip

Antwoord #6 Maart 27, 2006, 23:06:23
edit2Rapporteer  
shit he jij hebt veel mountainboards!!
hoezo dattan ?
ik heb aan 1 wel genoeg je kunt toch maar op 1 tegelijk rijden:p
VincentC

Antwoord #7 Maart 27, 2006, 23:17:29
edit2Rapporteer  
Ben rider voor Scrub, die boardjes heb ik als promotie materiaal. Zelf heb ik een Ejecter ( rechter op de foto ) en verder heb ik samen met een vriend van me de hele scrub range als testboardje. Dus helaas zijn ze niet echt van mij.

Als je keertje boardje wilt testen kan je me trouwens keertje mailen/pben/msnen kunnen we wat afspreken en anders ik ben er ook op veel grote evenementen dit jaar.. Smiley
roelvdgun

Antwoord #8 Maart 28, 2006, 03:21:58
edit2Rapporteer  
ik heb me flyboard geschildert  (grinnik_kitesmiley) hijs echt super vet geworden, hieronder fototje!
en vincent, jij heb egt geluk met die scrub boardjes, kom ze zeker een x testen maar hou t nu lekker bij me kheo flyer Grin
van:

NAAR!!!

km teller is er inmiddels weer af omdat ik te hard ging (hangloose_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.