kiter25
|
Ja hoor, dat heb ik hier wel. Kan je zo op komen halen.
|
|
|
Naish........what else???
|
Je bedoelt waarschijnlijk de grijze lijn die zich later splitst naar je voorste lijnen? Dit is de "powerlijn" en deze is dikker en heeft volgens mij de dubbel sterkte nodig, dus 600 kilo. Eigenlijk komt vrijwel alle kracht op deze lijn!!!!
|
|
|
Emiel
|
he een naaamgenoot!!
|
|
|
Emu
|
WOW!! 600 kilo!! Zat ik even zwaar fout met mijn +300 kilo..
Weet iemand precies hoeveel kilo deze powerlijn zeker moet kunnen houden?
Kiter25 heb jij lijn van deze sterkte?
Mvgr. Emiel
|
|
|
kiter25
|
Ik heb hier een stuk dyneema lijn van 330 kg. Dat zijn 'normale' kitelijnen, ietsje dikker dan andere kitelijnen...
|
|
|
gonkerd
|
ik zou het risico niet nemen als ik jouw was en gewoon voor een nieuwe set gaan. Kan je die oude bewaren en jezelf of iemand anders later een plezier mee doen.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Ik heb eens zelf zoiets geknutseld van 900 kg dyneema touw van 6 mm. Werkt ook goed en kun je op lengte kopen bij de watersportwinkel.
|
|
|
kentyman
|
ja ik zou er inderdaad geen normale dynema lijn op zetten, die originele lijn is veel dikker!
|
|
|
Emu
|
Ben behoorlijk op het net(ook zoekfunctie kitehigh) aan het zoeken geweest vandaag, maar er is weinig over nieuwe depowerlijnen te vinden. Kan inderdaad eens kijken bij een watersportwinkel hier in de buurt.
900 kilo!! Ik begon met + 300 kilo dit topic. (grinnik_kitesmiley)
Nog meer Kiters die dit probleem hebben gehad, hoe hebben jullie dat opgelost? (Gebroken depowerlijn)
Groeten
|
|
|
|
knar
Geen avatar
|
Als een winkel te ver weg is: sommige winkels sturen het ook op. Het FD zeilteam NED-6 verkoopt het ook.
Zoek naar "Marlow D12" dikte 2,5 of 3mm.
Kost 1 a 1,3 euro per meter + verzendkosten.
|
|
|