een selfmade clock

arvidnl

April 07, 2006, 04:44:42
edit2Rapporteer  
aloha,

heeft weliswaar niks met kiten te maken maar omdat ik fanatiek snowboard en er hier ook wel wat mensen aan dit mooi fenomeen (tong_kitesmiley) doen dacht ik dat het wel leuk zou zijn om het ff te posten.ben zelf net met kiten begonnen en dan zie je mij niet in de winter op het water hoor, mij te koud loser.heb me dus op een ander hobby gegooid en dit kwam er uit.liep al een tijdje met de gedachte om iets met een snowboard te doen.aangezien je in elke apresskikroeg wel een board tegen de muur en/of plafond was gesmeten,dacht ik vanhe dat kan ik ook maar dan mooier (grinnik_kitesmiley)heb het boardje nog niet opgehangen,ga ik van het weekend doen, maar zo ga ik hem bevestigen.heb twee bindingsgaten doorgeboord zodat er twee keilbouten doorheen kunnen.die plant ik dan in de muur rubbertje tussen het board en muur en dan nog een rubbertje en een vleugelmoertje en voila.gebruik een vleugelmoertje om de boel vast te zetten omdat ik het board wel demontabel wil houden mocht ooit de batterij van het klokje  op zijn.heb nu dus een eigenhandig  gemaakt en unieke klok aan de muur hangen.

wil mijn kiteboard ook nog een x gaan doen maar hoe die er uit komt te zien ik weet het nog niet.
maar dat al pas vlgnd jaar winter worden want we gaan eerst maar weer is wat kiten als het weer het toelaat Joepie
greetz,

arvid
La Flauwurhman

Antwoord #1 April 07, 2006, 13:53:38
edit2Rapporteer  
Mooi klokkie hoor!  ThumpsUp
tom_beul
Gast
Antwoord #2 April 07, 2006, 14:03:13
edit2Rapporteer  
Wat een vet board! Daar moet je mee gaan snowboarden man, veels te mooi om hem aan de muur te gaan hangen!
arvidnl

Antwoord #3 April 07, 2006, 22:28:30
edit2Rapporteer  
haha,

zou idd kunnen.is het niet dat dit een boardje is van 1.30 en dat voor mij echt veels te klein is.ben 1.88 en weeg 80 kilo.heb express een oud en afgeschreven board gekocht daarvoor.wilde ook een boardje van rond de 1.30 omdat het anders wel weer een heel groot  en kolossaal iets werd wat je dan aan je muur hebt hangen.wilde eerst ook mijn eigen snowboard spuiten maar aangezien je enkel en alleen de bovenkant kan doen ivm  de waxlaag aan de onderkant ben ik van dat idee afgestapt.en je wil niet weten hoe hard de originele laklaag is van een snowboard.daar kan echt geen auto (in mijn geval) lak tegen op.
met een kiteboard heb je daar geen last van.dus dat is de vlgnde uitdaging/klus. Joepie
weet nog niet hoe die word maar uniek wordt ie cker. (grinnik_kitesmiley)

ciao,
arvid
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #4 April 09, 2006, 00:09:12
edit2Rapporteer  
strak hoor krijg waarschijnlijk een nieuw huisje zou zo die klok erin willen ophangen echt vet dingetje
Mitchel_12000

Antwoord #5 April 12, 2006, 04:48:14
edit2Rapporteer  
Hahahaha, lachen hoor. Zoiets heb ik ook een keer gedaan met "verboden in te rijden" bord.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.