aloha,
heeft weliswaar niks met kiten te maken maar omdat ik fanatiek snowboard en er hier ook wel wat mensen aan dit mooi fenomeen (tong_kitesmiley) doen dacht ik dat het wel leuk zou zijn om het ff te posten.ben zelf net met kiten begonnen en dan zie je mij niet in de winter op het water hoor, mij te koud

.heb me dus op een ander hobby gegooid en dit kwam er uit.liep al een tijdje met de gedachte om iets met een snowboard te doen.aangezien je in elke apresskikroeg wel een board tegen de muur en/of plafond was gesmeten,dacht ik vanhe dat kan ik ook maar dan mooier (grinnik_kitesmiley)heb het boardje nog niet opgehangen,ga ik van het weekend doen, maar zo ga ik hem bevestigen.heb twee bindingsgaten doorgeboord zodat er twee keilbouten doorheen kunnen.die plant ik dan in de muur rubbertje tussen het board en muur en dan nog een rubbertje en een vleugelmoertje en voila.gebruik een vleugelmoertje om de boel vast te zetten omdat ik het board wel demontabel wil houden mocht ooit de batterij van het klokje op zijn.heb nu dus een eigenhandig gemaakt en unieke klok aan de muur hangen.
wil mijn kiteboard ook nog een x gaan doen maar hoe die er uit komt te zien ik weet het nog niet.
maar dat al pas vlgnd jaar winter worden want we gaan eerst maar weer is wat kiten als het weer het toelaat

greetz,
arvid