plaaggeest
|
Je hebt van die opblaaspompen voor opblaasbare bootjes enzo! Kosten 7,95 ofzo? Maar deze sneuvelen naar verloop van tijd weer! Je kan beter wat meer geld uitgeven aan een goede pomp met alluminium buis erin! Werkt veel beter
|
|
|
michiel v geel
|
ik had er eentje bij de kijkshop voor 10e
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Goedkoop is duurkoop!
Als ik zou was zou ik gewoon nog zoon naish big pump halen! Je zal zien dat je daar veel en veel langer mee doet dan zoon blokker pomp
|
|
|
Stuff
Geen avatar
|
5 eur bij de hema, kan je weinig miskoop aan doen ook wel is 2,50 bij de gamma gezien (met allu? buis)
(zie ook zoekfunctie uiteraard)
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Bij de Perry Sport waren ze ook in de aanbieding. Geen idee hoe duur, maar zal wel op de site staan (want t was een aanbieding). Zag er wel stevig uit. suc6 ermee
|
|
|
Roel W
|
Had een dure pomp en is al na 2 jaar stuk.Nu bij Hema een pomp gekocht voor 5,30euro en buiten dat ie een beetje kleiner is,zie/voel ik weinig verschil.
Men kite is even snel opgepomt als met die DURE en ik mag er al zo'n 6 stuk maken alvorens ik aan dezelfde prijs van één kitemerk pomp zit.
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik heb ook een goedkoop pompje. Doet het prima! Heb mijn pomp lease van mijn oude naish gehaald, gaatje geboord in mijn nieuwe en tata ik heb een prima pompie.
|
|
|
bonkebauke
Gast
|
Thanks boys, genoeg inspiratie.
|
|
|