Jelle van kitedudes zeker niet, Daniell van kitedudes wel..... heb de 9 en de 12. Verder is WW niet failliet maar is Bill Hansen, de hoofddesigner daar weg, of het nu ooit nog goed komt met WW; dat weet ik niet.
Verder geloof ik dat ik de enige in NL. ben met de Rapture's II.
Gaan ze naar duitsland? De bow lijkt me wel goed wegens de latjes, de sweetspot zal dan denk ik erg groot zijn. Ik had van Jelle een 05 Rapture 2 8m , maar de tips klapperden naar elkaar toe, ondanks hard oppompen, hoe kan dit? Volgens de locals was het een instabiele kite in het algemeen. Bij mijn kite komt het klapperen m.i. door gerekt doek. Kite was al eens gescheurd.
Wim heeft een Rage 8 meter. Is al eens gerepareerd en geen idee waarom het ding klapperd. Ook bedoel je een andere Jelle dan degene die hier boven beschreven wordt. Wim check je mail even...
Windwing heeft over het algemeen goede kites en is een zeer inoverend merk. Zie Rapture 1 in 2004. Eigenlijk de eerste flatkite die in productie is genomen. Windwing kampt tegenwoordig met productieproblemen wegens onenigheid binnen het bedrijf. Aandeelhouders etc.moeilijk verhaal. Ze willen wel weer op de markt komen en een doorstart maken, ik denk persoonlijk dat het een moeilijke kwestie gaat worden zo zonder desingners maar misschien gaan ze ons verrassen. Ik heb in November een prototype gevaren van een kite die nog niet in productie genomen was. Onwijs lekkere kite. Het was een snelle Rapture2 met een iets meer C profiel. Misschien dat ze deze uit gaan brengen....?? Het kan ook zijn dat Best met dezelfde kite op de proppen komt aangezien John B naar Best is verhuist en een groot aantal proto's heeft meegenomen.