Uitkiezen tweedehands/occassion kite

Edje89
Gast
April 19, 2006, 01:33:14
edit2Rapporteer  
Heej,

Ik wil zo snel mogelijk beginnen met kitesurfen en kan een boardje van een vriend lenen voor de eerste maandjes..! Alleen heb ik dus nog geen kite! ik wil een kite waar ik mee kan beginnen maar wel mee kan groeien! Ik ben 17 jaar oud en weeg 65 kilo. Zelf zat ik te denken aan een 12m2, maar weet nog niet welk merk/type geschikt zou zijn.
Als ik een setje heb ben ik van plan het minstens 5x per week te doen, even ter informatie Wink!

Graag zou ik wat advies van jullie willen wat goed is, en misschien dat iemand nog iets weet!
Bedankt, Ed!
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 April 19, 2006, 02:01:53
edit2Rapporteer  
Eerst ff lesnemen als je dat nog niet gedaan hebt

Dan ff aan je instructeur vragen naar n goede kite of zoeken op 'beginnerskite' oid met de zoekfuctie, om ze allemaal op te gaan noemen is ook weer zo'n gedoe.

Minimaal 5x per week???? Waaide het maar zo vaak.... Nu dat lukt geneens met een complete set van 3kites en meerdere boards, dus laat staan met 1 kite en 1 boardje....

En dit hoort eigenlijk op nieuws en discussie..alhoewel dit soort vragen al erg vaak langsgekomen zijn...
tom_beul
Gast
Antwoord #2 April 19, 2006, 02:02:45
edit2Rapporteer  
Edje heeft al les gehad!
Edje89
Gast
Antwoord #3 April 19, 2006, 19:25:53
edit2Rapporteer  
Dat klopt! En ik 5x per week is misschien wat overdreven, iig zo vaak mogelijk Wink!
Ik ben op een Slingshit Fuel 13m2 uit 2005 gestuit, 5x keer gebruikt en kost rond de 600-650 euro (incl bar). Is dit wat?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.