Als je een beginner bent is een boxer een prima kite! Wil je wat meer performance uit een kite halen ga dan voor een naish raven of north rhino(high performance) Weet niet of sof x ook zulke kites levert omdat je daar zo'n freak van bent! Succes ermee!
« Laatste verandering: April 23, 2006, 00:56:23 door Grrr... »
Hehehe, Sof-x freak wil ik mezelf niet noemen. Ik heb twee kites van hun en daar ben ik tevreden over, maar als er iets anders op mijn pad komt sta ik daar ook voor open.
Ik ben op zoek naar een kite waarmee ik vooral lekker kan cruisen maar waarmee ik ook wel leuke sprongetjes kan maken. Het liefst zou ik een speed 13 kopen, maar die dingen zijn freaking duur.
Overigens krijg ik net een mailtje dat de boxer al verkocht is, dus ik moet nog even verder zoeken. Ik kan ook wel voor een sof-x gaan, maar dan moet ik nog een lading verzendkosten betalen en ik krijg dan geen korting, aangezien er op het moment niet genoeg animo is voor het bestellen van een sof-x kite en ik minstens 4 kites moet bestellen om überhaupt korting te krijgen.
op www.kite-surf.com staat de boxer als 2004 kite. Overigens heb ik wel vaker gemerkt dat de jaartallen op kite-surf.com niet altijd kloppen dus je kan gelijk hebben.