|
Elevation
|
zag ook al zoiets... slaat bnergens op zo, kan het niet ff wachten tot de avond ?!?!
|
|
|
La Flauwurhman
|
Als je onze Zuiderburen moet geloven houd ie wel stand! Ik moet zeggen dat ze er niet vaak naast zitten!!
Vanmiddag: grijze, lage bewolking en de kans op nog wat zon is eerder klein. Maxima rond 13 graden en het zicht is slecht tot matig, later matig. De wind waait vrij krachtig (5) uit ZW.
Vanavond en vannacht: betrokken met perioden van regen. Minima rond 9 à 10 graden en het zicht is matig tijdens de neerslag. De wind waait vrij krachtig (5) uit ZW, tijdelijk toenemend naar vrij krachtig tot krachtig (5 à 6) en krimpend naar ZZW.
Morgen: zwaarbewolkt met mogelijk nog wat lichte regen maar geleidelijk wordt het droog en klaart het op. In de loop van de namiddag neemt de kans op een bui opnieuw toe. Maxima rond 14 graden en het zicht is matig tijdens de neerslag. De wind waait matig (4) uit de westelijke sector, afnemend naar zwak tot matig (2 à 3) uit veranderlijke richting 's avonds.
Donderdag en vrijdag: wisselend bewolkt met af en toe een bui. Maxima rond 12 graden en het zicht is matig tijdens de neerslag. Donderdag waait de wind matig (3 à 4) uit NW, ruimend naar N. Vrijdag waait de wind matig (3 à 4) uit NNW, toenemend naar matig (4) en ruimend naar N.
Zaterdag: zonnig en droog, tijdelijk zwaarbewolkt. Maxima rond 13 à 14 graden en het zicht is goed. De wind waait vrij krachtig (5) uit N, krimpend naar WNW en afnemend naar matig tot vrij krachtig (4 à 5).
Zondag: zonnig, later meer bewolking, gevolgd door neerslag 's avonds. Maxima rond 16 graden en het zicht is goed. De wind waait matig (4) uit W, krimpend naar WZW en toenemend naar krachtig (6).
(De in de tekst beschreven wind betreft de wind op volle zee, tenzij anders vermeld)
Springtij-periode : vrijdag 28/04/06 tot maandag 01/05/06
|
|
|
Snap er nix van...
|
Springtij-periode : vrijdag 28/04/06 tot maandag 01/05/06
JA TOCH.... en het gaat zaterdag waaien (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Buur
|
argg... ik doe gewoom met je mee.... en om het nog erger te maken, ik zit er nog tot 19.00. en kan vrijdag middag vanwegen een project alleen tot 12 uur kiten(ben normaal vrij op vrijdag), en dan begint de wind net aan te trekken, om dan als ik aan het werk moet, 8m/s te worden.... ARGGGGGG en dan pas rond 22 uur klaar....
|
|
|
Dikkiedik
|
Alleen in zuid holland en zeeland waait het
|
|
|
Gj
|
Jaaa jezus christus, wij hier in het NOORDOOSTEN een lullige windkracht 2, jezus geen zon alleen vies warm schiet niet op .. ! hoezo JALOERS OP JULLIE?
|
|
|
KiteKoe®t
|
Hoe laat ben je klaar Dennis? Ik heb wel zin om ff te gaan eigenlijk! Ik word hier gek man!
|
|
|
Dikkiedik
|
Whohah, de wind komt ook richting NH misschien schellinkhout vanmiddag/vanavond?
|
|
|
La Flauwurhman
|
Ik ben om half vijf klaar. Maar het is een beetje mistig aan de kust.....
|
|
|
MrRippey
|
hmmm zeevlam altijd lekker!!! Komt weer door de enorme temperatuur stijging van de afgelopen dagen!!
|
|
|
TijN
|
poh tis me hier toch heet in de Achterhoek!! alleen de wind is bout
|
|
|
Jackie
Gast
|
Nou nou......vanmiddag als een bezetende naar Wijk aan zee gereden.....kite opgepomd lijnen vastegemaakt.......wil ik net m'n pak aantrekken komt er toch een mist (shame_kitesmiley) Denk wacht nog effe tot ie wegtrekt.....daalt ook de temperatuur van 20 naar 12 (gevoel!) maar goed mannen jullie hebben niks gemist,mischien dat het over een paar uur beter is
|
|
|
adrenalin
|
Er is nu toch echt wind!!!!!!! Gaat er nog iemand ergens naartoe?
Ik zie op scheveningen een kite voorbijgaan......is voor mij halfuurtje rijden!!!!!!!!
|
|
|
adrenalin
|
Ik ben naar scheveningen...
|
|
|
pollepel
|
Ik ben ook nog even voor mn laatste kitesessie naar t strand gereden. Voor het eerst sinds dit jaar weer eens een vlakke Noordzee. Lekker een beetje varen met mn 18 en directional. Maar zo rond 4 uur werd de wind iets vlageriger en de mist kwam ook nog eens om de hoek kijken. Toch nog lekker gevaren..
|
|
|
Arjen
|
Net nog even op Zandvoort gevaren. Het was niet veel maar toch. De wind is schaars afgelopen dagen..........................
|
|
|
drifter
|
Brouwersdam, dikke wind. Eerst 16 om 12 uur. Later 12 meter volle power. Zeker 18 kn gehad. Ging het water op met een heerlijk zonnetje, werd al snel heel mistig, spooky als je na 200 meter de kant al niet meer ziet. (grinnik_kitesmiley)
Super, wel beetje frisjes zo in die mist.
|
|
|
adrenalin
|
Was nix Kwam later nog een gast met een Raven 16, waarschijnlijk heeft hij nog wel kunnen varen....
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik baalde al vanmiddag zag de wind aan trekken op scheveningen. dacht bij me zelf had ik nu maar me x4 16 terug die nog in de reparatie zit
|
|
|
FunkyoneNL
|
hm ik zat ook op me werk mezelf te ergeren......damz
|
|
|
LEAF
|
Vrijdag kans op 5 bft uit de NW hoek dus hopelijk wordt het wat en dan vooral eind van de middag zodat we lekker tot in de avond kunnen varen na de arbeid...
|
|
|
TijN
|
op Belgie 1 zeiden ze ook dat het 5 bft zou gaan waaien mjah ik weet natuurlijk niet of ik die belgen wel kan geloven
|
|
|