jz
Gast
|
uhh standaard vraag, heb je al een les gehad of goede uileg van iemand met veel kennis/ervaring ?
|
|
|
jeranimo
Gast
|
jawel bij aanschaf van de vlieger een uitgebreide uitleg gehad(van instructeur). en ik heb al veel wake en snowboard ervaring dus ik hoop het gewoon snel op te pakken!
|
|
|
Moza
|
UITLEG is geen LES, je moet even wat investeren in een fatsoenlijke LES. Je verdient het geld dubbel en dwars terug doordat:
1) Je kite niet direct de eerste dag al naar de gallemiezen helpt omdat je geen flauw idee hebt waar al die power ineens vandaan komt! 2) Je enorm veel geld bespaard op ziekenhuis kosten 3) Je enorm veel geld bespaard op tandartskosten 4) " " rolstoel kosten 5) ga zo maar door.....
Misschien wat overtrokken, maar gewoon effe je koppie erbij......omgaan met een SURFKITE heeft niets te maken met wakeboarden of snowboarden.
Boek gewoon een lesje dit weekend, er is wind zat!!!!!
|
|
|
slufterhufters.com
|
En ga zoveel mogelijk op het IJsselmeer kiten, op zee heb je als beginner niet veel te zoeken.
Je kan met je eigen gear een les boeken bij een goede kiteschool.
|
|
|
adrenalin
|
Maar ik zou lekker de gear van de school gebruiken als je begrijpt wat ik bedoel
|
|
|
bignelis
|
hoe kom je er trouwens bij om in zoiets te investeren als je nog geen les hebt gehad en je dus niet weet of je het leuk vindt? Je koopt toch ook geen auto zonder rijbewijs? Neem eerst een les, dan heb je enorm veel meer plezier in de sport enben je een stuk veiliger bezig.
|
|
|
emma
Gast
|
hej jeroen,
Ik heb zelf ook net een kite aangeschaft. Heb vorig en dit jaar een aantal lessen gehad samen met een vriendin. Ik kan goed met de kite overweg maar echt varen is nog lastig. Ik zoek ook iemand om in het begin samen mee te gaan kiten. Tot horen!?
Groetjes emma
|
|
|
rEwd
|
Ik wil je kitebuddy wel zijn
|
|
|
jeranimo
Gast
|
ok gezellig!! mail me maar hoe meer zielen hoe meer vreugde. jeranimo45@hotmail.comik werk in de horeca en kan veel rommelen om vrij te krijgen. het beste is op zondag iets afspreken dan worden de roosters gemaakt. emma en edwin mail maar!! en wat de tips betreft om een paar lessen te nemen zal ik maar opvolgen ! (bazuin_kitesmiley)nu maar wachten op wind!!! groetjes jeroen
|
|
|
FunkyoneNL
|
ik heb ook veel kite,surf en waterski ervaring en kitesurf les gehad was top je leert zoveel dus doen!!!!
|
|
|
Stanley
|
Jeranimo waar dacht je te gaan kiten op het ijselmeer? Ben ook rookie en alleen op het water zuigt enorm
|
|
|
jeranimo
Gast
|
ja het ijselmeer klinkt prima!! ik stuur je wel een mailtje!!
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Be safe Greetings...The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
|
Stanley
|
Mirns / Workum zijn beide toch ook goed bij Nw wind?
|
|
|
Merc
Gast
|
UITLEG is geen LES, je moet even wat investeren in een fatsoenlijke LES. Je verdient het geld dubbel en dwars terug doordat:
1) Je kite niet direct de eerste dag al naar de gallemiezen helpt omdat je geen flauw idee hebt waar al die power ineens vandaan komt! 2) Je enorm veel geld bespaard op ziekenhuis kosten 3) Je enorm veel geld bespaard op tandartskosten 4) " " rolstoel kosten 5) ga zo maar door.....
Misschien wat overtrokken, maar gewoon effe je koppie erbij......omgaan met een SURFKITE heeft niets te maken met wakeboarden of snowboarden.
Boek gewoon een lesje dit weekend, er is wind zat!!!!!
Ja en dan zijn dit niet eens de kosten voor je zelf maar wat je anders aan een ander moet betalen omdat jij denkt het zelf op te kunnen pakken. Succes met je les.
|
|
|