belasting dienst naaiers

kitelady
Gast
Antwoord #25 Mei 10, 2006, 14:34:29
edit2Rapporteer  
Hallo

heb juist hetzelfde voorgehad.

ik heb seaspecs besteld in US en laten opsturen, door een actie kon ik drie brillen laten opsturen voor de prijs van 2 en ook nog eens zonder verzendkosten doordat ik er direct minimum 2 had besteld.

de levering is perfect verlopen, echter een week na de levering kreeg ik een factuur van de douane en leveringsfirma voor het betalen van import- en verwerkingskosten.

gevolg is dat ik uiteindelijk die derde bril ook heb betaald.

Noot!!!! zijn wel machtige en aangename brillen om te dragen. heb een rode, een oranje en een zwarte
Bassie

Geen avatar

Antwoord #26 Mei 10, 2006, 19:42:56
edit2Rapporteer  
Vond punt over tpg wel nuttig. heb zelf mijn eigen complete set laten versturen vanuit canada, niet met UPS, FEDEX of andere 'commerciele' pakket diensten, maar via canadian post (iets maar niet veel langzamer, en goedkoper). Dit werd aangeraden door FEDEX, met als argument dat ik dan waarschijnlijk geen invoerrechten probleem had, klopt. Blijft natuurlijk belachelijk dat we voor elk bedrag boven 175 euro invoerrechten moeten betalen in nederland, terwijl vroeger de grens bij 1000 lag. So much for wereldvrijhandel...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.