Rhino 4 12m & Fuel 04 15m

aettema

Geen avatar

Berichten: 113
Mei 21, 2006, 22:50:49
edit2Rapporteer  
He,

Ik heb een rhino4 12m en wil nog een kite erbij. Dacht aan de Fuel uit 2004 of 2005 van 15m.

Zit er erg veel verschil tussen de fuel 2004/2005 en kan ik 'm varen met mijn bar/lijnen van de rhino4 van 20 meter of beter compleet kopen.

En als laatste vroeg ik me af of een reparatie in het doek wat uitmaakt of alleen een drastisch geval van waarde verlaging is.

Ben benieuwd wat jullie mening over deze vragen is.

Alexander
ThomasC

Berichten: 253
Antwoord #1 Mei 21, 2006, 23:40:13
edit2Rapporteer  
Ik heb zowel een 04 als en 05 Fuel 15m. (inmiddels allebij te koop). Moet zeggen dat ik nauwelijks verschil merk. Ze zeggen dat de 05 iets meer lowend heeft, maar dat heb ik niet echt gemerkt in de praktijk. Misschien stuurt hij iets directer.

Die North bar kan je natuurlijk prima gebruiken. (net als elke andere 4 lijns bar)
aettema

Geen avatar

Berichten: 113
Antwoord #2 Mei 22, 2006, 07:40:22
edit2Rapporteer  
Ok, dus beide degelijke kites.

Zou je mij een emailtje willen sturen met je vraagprijs naar aettema@hotmail.com.
Zijn de afstellingen ongeveer hetzelfde dan voor de rhino en de fuel of is dit echt super irritant om steeds te moeten stellen. Of gewoon kwestie van een knoopje.

Groet Alexander
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.