wie heeft er gisteren in IJmuiden met de Ozone instinct gevaren?

peterb

Berichten: 380
Mei 29, 2006, 14:56:19
edit2Rapporteer  
Gisteren kon je de Ozone instinct testvaren in IJmuiden. Wie heeft dat gedaan en hoe was je ervaring?
floris

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #1 Mei 29, 2006, 18:18:40
edit2Rapporteer  
Gisteren kon je de Ozone instinct testvaren in IJmuiden. Wie heeft dat gedaan en hoe was je ervaring?
vond dit op kiteboarding.be: Ik mocht tijdens de hangtime wedstrijd in Heist met de splinternieuwe Instinct 9m² varen en won er met 6.28sec.
In het snowkiten is Ozone wereldkampioen. Ervaring die ze in hun bowkite duidelijk gebruikt hebben! Doordat de achterste lijnen heel ver naar voor aan de kite bevestigd zijn heb je veel depower, zonder katrollen te gebruiken EN een direct gevoel zoals een C-kite. Uniek is ook dat ze een 5de lijn hebben die de kite belet binneste-buiten te draaien, wat een miserie is met een bow.
Het is dus een ZEER makkelijke en ZEER comfortabele kite. Heel licht in de bar, maar wel power en lift als je de bar bijtrekt.
Ik heb gevaren met Cabrina crossbow, Naish Shockwave, EH en vind het uitmuntend de leukste van de 4. Als je van een C-kite komt moet je echt niet aanpassen. Heel direct gevoel, maar natuurlijk een pak meer lift !!
Ik heb gevaren met 7m² 9m² en 11m² en voelen allen identiek aan.
Thanks to Ozone voor de revolutionaire bowkite !
peter vander linden peter@hightech.be
Wannebekitesurfer
Gast
Antwoord #2 Mei 29, 2006, 19:28:06
edit2Rapporteer  
Is deze kite aan te raden voor een beginner? 5e lijn en 100% depower lijkt me wel relaxed, maar misschien door de vele lift niet geschikt?
Emiel

Berichten: 3004
Antwoord #3 Mei 29, 2006, 19:34:30
edit2Rapporteer  
jewel is goed voor beginner, bow kites zijn altijd wle goed om mee te beginnen
Wannabekitesurfer
Gast
Antwoord #4 Mei 29, 2006, 19:48:53
edit2Rapporteer  
Is deze kite aan te raden voor een beginner? 5e lijn en 100% depower lijkt me wel relaxed, maar misschien door de vele lift niet geschikt?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.