Fanatic Eastwood (footpads laten los)

Molliebollie

Juni 06, 2006, 02:52:04
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik heb vandaag mijn kiteset aangeschaft en een beetje proberen te oefenen (met vallen en opstaan).
Dit zonder board. Maar later zag ik dat mijn footpads los begonnen te raken (de randen laten los).

Zijn er mensen die bekend zijn met dit probleem ?
michiel v geel

Antwoord #1 Juni 06, 2006, 02:55:17
edit2Rapporteer  
zeker als hij het water nog niet heeft geraakt terug gaan naar de winkel en al heb je er mee gevaren (en gevallen) moet jeook teruggaan hij moet gewoon goed blijven zitten
Molliebollie

Antwoord #2 Juni 06, 2006, 02:59:03
edit2Rapporteer  
Dat dacht ik zelf ook. Ook zijn de voetbanden trouwens heel slecht in te stellen :S
Dikkiedik

Antwoord #3 Juni 06, 2006, 04:15:01
edit2Rapporteer  
Probeer meteen andere te regelen dan die van Fanatic bij de shop! Die dingen schijnen toch al niks te zitten.
Silversurfer1

Antwoord #4 Juni 06, 2006, 13:34:52
edit2Rapporteer  
uhh misschien een dotje lijm erop?
daanbanaan

Antwoord #5 Juni 06, 2006, 18:54:36
edit2Rapporteer  
terug gaan met dat boardje....
maare wat met voetbanden betreft, zet er andere voetbanden op.
vaar zelf met de mc queen en die banden zijn zwaar niks!!!!
ik vaar zelf met voetbanden van pro limit, die banden van north schijnen ook goed te zijn
maar zijn de helft duurder dan die pro limit.

succes,

daan
(HJ) MINI-ME

Antwoord #6 Juni 07, 2006, 04:09:36
edit2Rapporteer  
uhh misschien een dotje lijm erop?

Niet zelf klussen maar gewoon terug gaan naar de winkel.. Anders valt het niet onder de garantie.. ThumpDown
Ik vond die voetbanden van Fanatic ook K.. omdat ik er niet goed in kwam met mijn voeten maar heb daar nu een manier voor gevonden.. Aan één zijde van je voetbanden zitten twee bevestigingspunten en dan moet je de schroeven, normaal gesproken, door beiden bevestigingsgaten van je voetbanden doen en dan in je board schroeven.. NU heb ik de bevestigingpunten (die harde strip die in verbinding staat met het verstelsysteem) aan één zijde van mijn voetbanden niet bevestigd... Dus bij beiden voetbanden heb ik de buitenstezijde niet vastgemaakt.. Nu kan ik de voetbanden groter maken ThumpsUp Succes
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.