Welke heup trapeze....

(HJ) MINI-ME

Juni 12, 2006, 14:47:26
edit2Rapporteer  
Wie kan mij wat advies geven? Ik wil mijn zittrapeze gaan vervangen door een heup trapeze. Nu heb ik er 2 op het oog loser de Mystic Warrior en de Pat Love Kite TFM.. Natuurlijk snap ik dat ik het zelf moet passen en ondervinden maar heeft iemand bruikbare tips of ervaring met deze trapezes  (grinnik_kitesmiley)  Alvast bedankt schater
Jorn
Gast
Antwoord #1 Juni 12, 2006, 17:44:26
edit2Rapporteer  
Ik had eerst ook een zittrappeze maar daar was mn zaakje niet zo blij mee. Ik heb nu een mystic dragonshield die ik gebruikt om te kiten en bij het surfen, werkt prima.
xXx-stef-xXx
Gast
Antwoord #2 Juni 12, 2006, 19:04:24
edit2Rapporteer  
ik zou voor mystic warrior gaan..
ik heb die van vorig jaar en zit echt relaxt!
die nieuwe witte ziet er ok gruwelijk mooi uit! ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Juni 12, 2006, 20:45:13
edit2Rapporteer  
ik zou voor mystic warrior gaan..
ik heb die van vorig jaar en zit echt relaxt!
die nieuwe witte ziet er ok gruwelijk mooi uit! ThumpsUp

Kun je ook aangeven of i relaxt zit...  loser    thx Joepie
pauluzz

Antwoord #4 Juni 12, 2006, 21:45:15
edit2Rapporteer  
De witte vind ik super leip,
maar ik denk dat het niet
een succes is in een wei
landje.
Daar word hij erg groen van!

Groet

Paul
FLOF

Antwoord #5 Juni 12, 2006, 22:10:05
edit2Rapporteer  
Heb er nu de Styler van North. Lekker hoor. Hou er rekening mee dat het wel ff wennen is, de omschakeling. Je moet actiever met je houding aan de slag en je sixpack wordt er ook wat strakker van  (grinnik_kitesmiley)
Jorn
Gast
Antwoord #6 Juni 12, 2006, 22:17:35
edit2Rapporteer  
De witte vind ik super leip,
maar ik denk dat het niet
een succes is in een wei
landje.
Daar word hij erg groen van!

Groet

Paul

Geen idee wat jij doet maar ik kite toch op het water.
snip

Antwoord #7 Juni 12, 2006, 22:31:01
edit2Rapporteer  
ik heb ook heel lang met zittrapeze gevaren maar ben nu ook wel aan het denken of ik de overstap wil maken. sommige mensen zeggen ja je moet echt voor waist gaan veel fijner meer bewegingsvrijheid en anderen zeggen weer neej joh is slecht voor je rug en je kunt je kite veel minder lang houden enz.
Jorn
Gast
Antwoord #8 Juni 12, 2006, 22:33:09
edit2Rapporteer  
en je word impotent van zittrapezes
Joris

Antwoord #9 Juni 12, 2006, 22:43:27
edit2Rapporteer  
ik heb zelf een dakine tabu. die vind ik persoonlijk lekkerder zitten dan een mystic warrior.
djb

Antwoord #10 Juni 12, 2006, 23:45:43
edit2Rapporteer  
warrior 2006 is ook in het zwart en is een topper. veel aanpassingen op de voorganger. zoals hpleash die met een safty vast zit en comfor is ook beter. ook een lijn onder je haak zodat je ribben nu minder last hebben van het omhoog kruipen.....hij is wel wat duur 155euro
zagy

Antwoord #11 Juni 12, 2006, 23:54:05
edit2Rapporteer  
ik heb nu ook de warrior 2006, in het zwart. In het begin vond ik de witte heel gaaf maar ben er nu al weer op uitgegeken.

Hij is goed omdat:
perfecte steun
goede kwaliteit
makkelijke sluiting
helemaal compleet, spreaderbar pad, mes, goede safety voor je leash

Idd redelijk duur, maar waarom 30 euro besparen als je hier veel plezier van hebt.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #12 Juni 13, 2006, 01:01:37
edit2Rapporteer  
Is er ook iemand met de Pat-love TFW die iets kan vertellen (pimploser_kitesmiley)en dan zou het helemaal perfect zijn als hij die kan vergelijken met de Warrior Joepie
Papa

Geen avatar

Antwoord #13 Juni 13, 2006, 01:12:58
edit2Rapporteer  
die pat love heb ik in egypt gezien. Na een week kiten met de Mystic warrior 06 had ik schuurplekken aan ze zijkant van m'n heupen. Die jongen die met de Pat love vaarde had dit neit. De onderste rand van de patlove leek daar wat beter op afgewerkt tegenover de mystic. Miss dat de mystic je iets meer steun geeft maar weet dat niet zkrs want heb de patlove niet kunnen testen.
Pat love is wel stuk duurder (voglensmij) als de warrior. Kijk hoevaak je zal gaan varen zonder een pak of shorty...
Silversurfer1

Antwoord #14 Juni 13, 2006, 01:21:26
edit2Rapporteer  
ik ben erg tevreden met m'n pro-limit pivec pro. geen rugklachten of iets dergelijks.
Darkwing
Gast
Antwoord #15 Juni 13, 2006, 01:37:35
edit2Rapporteer  
die pat love heb ik in egypt gezien. Na een week kiten met de Mystic warrior 06 had ik schuurplekken aan ze zijkant van m'n heupen. Die jongen die met de Pat love vaarde had dit neit. De onderste rand van de patlove leek daar wat beter op afgewerkt tegenover de mystic. Miss dat de mystic je iets meer steun geeft maar weet dat niet zkrs want heb de patlove niet kunnen testen.
Pat love is wel stuk duurder (voglensmij) als de warrior. Kijk hoevaak je zal gaan varen zonder een pak of shorty...

Ja, dat heb ik ook met mijn Mystic Warrior, op vakantie. Zitten nou nog littekens daar, en deed pijn, pfft.

Ik heb de Mystic Warrior 2005, zou dit bij de 2006 anders zijn? Anders volgende maand op Fuerteventura maar een shorty aan doen, naaaaah...

Met pak zit hij trouwens wel top!

Ik heb het trouwens over een Waist trapeze...
Bluecupra

Antwoord #16 Juni 13, 2006, 02:41:16
edit2Rapporteer  
Vaar zelf ook de Warrior 2006. Is een prima harnas. Perfecte steun en blijft zitten waar deze moet zitten (kruipt niet of nauwelijks omhoog).

Verder heb ik totaal geen problemen met het dragen van het harnas zonder pak
Emiel

Antwoord #17 Juni 13, 2006, 02:45:21
edit2Rapporteer  
is de liquid force trapeze niks voor je? vaar er nu een tijdje mee en ben erg tevreden!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.