kite oppompen

Passie

Antwoord #25 Juni 11, 2006, 19:56:25
edit2Rapporteer  
bij grevelingen sta je totaal met je auto 4 meter van het water af, misschien nog wel minder.
gooi bijna alles in de auto. behalve pomp. pompen zijn daar nogal zeldzaam, dus hadden ze de mijne maar meegenomen, knakkers. heb gelukkig weer een nieuwe
edje

Geen avatar

Antwoord #26 Juni 12, 2006, 02:59:13
edit2Rapporteer  
gisteren een pomp gekocht (trekpleister), even het zwembadje van de kinderen oppompen....pomp kapot, echt waar. Ik heb een nieuwe gekregen die het karwei heeft afgemaakt. Voor de zomervakantie koop ik er nog maar eentje bij de concurent als reseve bij.
Rowin

Antwoord #27 Juni 12, 2006, 16:44:57
edit2Rapporteer  
Heb ook al heel wat pompen gesloopt. Met name de slangen. Repareren lukt ook wel aardig maar er ontsnapt nog altijd wat lucht. Heb zelf een stukje touw aan pomp gefixt zodat ik daar een klatteklauw in leg aan het ventieltje van de dichtsbijzijnde strut. Werkt prima  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.