Kijk wel ut dat je niet in de vaargeul terecht komt! Het is erg druk met plezierjachtjes op dit moment. De aanvraag Horst schiet lekker op dus verknal het niet voor iedereen
Ik las net een enthousiast bericht van een zekere KOR ( heeft na mijn commentaar zijn bericht verwijderd) "hij had vandaag heeeerlijk op zeewolde gevaren"..................
Met Oost lijkt mij het wel iets beter op Zeewolde dan Horst? Woensdag heb mischien ff Noord met 10knoopjes rond 2uur,baal zelf ook van deze windstille dagen ging net de goede kant op met mijn kite kunsten
Voor de duidelijkheid: Zeewolde is VERBODEN !!!!!!!!!! Kitesurfgebied. Ga je daar kiten zit je direkt met je klus in de vaargeul. Deze vaargeul is op dit moment HET probleem met de vergunning voor strand Horst. Dus ga lekker bij Zeewolde kiten dan weet je zeker dat je een flinke bijdrage levert om het kitegebeuren bij Horst te verbieden
Horst is nu niet meer verboden hoorde ik! Weet niet wie er bij Zeewolde ant varen was maar ik zelf kom daar nooit om te kiten! Meeste gasten kiten gewoon netjes samen met onze surf vrienden op Horst zonder problemen!