Maandagmiddag Doe maar geen moeite ,geen wind..

JW

Antwoord #25 Juni 13, 2006, 15:53:09
edit2Rapporteer  
Zag achter me over de dijk richting lelystad een blauwe twingo rijden met kitespullen achterin, die moet het zelfde gedacht hebben.

Volgende keer maar weer.  (hangloose_kitesmiley)

Dat was ik en idd na heel de ochtend en begin van de middag in Enkhuizen te hebben gewacht, maar weer naar huis geblazen. Woensdag hopelijk beter
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #26 Juni 13, 2006, 22:41:44
edit2Rapporteer  
LocatieFoto,s Marijke
Ik heb daar altijd op een Camping gestaan (Flevostrand ) en altijd daar goed gekitesurft totdat  vorig jaar de waterpolitie mijn van het water afstuurde met de mededeling dat het daar (veluwemeer) verboden was te kitesurfen ,en dat hij mijn de volgende keer een verbaal zou geven van 135,-,Ziensdien daar niet meer gekite ,Hoewel het zeker met Oostewind een hele goede spot is 
ThumpDown
siemme

Antwoord #27 Juni 13, 2006, 23:00:36
edit2Rapporteer  
he zwafra gister nog effe lekker gevaren hoor met mn 19,5 nabij enkhuizen was zeer goed te doen de wind begon rond half 8 tot een uurtje of 10
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #28 Juni 13, 2006, 23:15:22
edit2Rapporteer  
Ja ,Dat is dus typies zo,n Enkhuizer late wind dag ,dan begint het pas laat te waaien ,Maar dan kan je toch nog even lekker varen ,ik was gisteravond nog even op Edam ,maar dat was voor mijn toch nog te weinig ...hopelijk morgen meer wind...
siemme

Antwoord #29 Juni 14, 2006, 03:05:25
edit2Rapporteer  
ja morgen is ie nno dan kunnen we weer op enkhuizen denk of zal andijk top zijn?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.