jeroendezwart
Gast
|
echt waar?
|
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
aan zee of ook binnenland? want als er op strand horst wind komt dan ga zeker kite!!
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ze geven nu nog 18+ knopen op langs de kust
|
|
|
Peterkiter
|
Volgens mij is het 20, 21, 22 Juni volgende week. maar wel leuk dat er eindelijk eens wind is!
|
|
|
|
piede
|
Ja, laat je ff lekker gek maken door windguru.cz.....
|
|
|
PeeWee
|
Zien is geloven zei blinde moos (hangloose_kitesmiley) En zo ja dan weer eens lekker knallen/beulen/ rippen/ stuiteren/ etc
|
|
|
Idefixe
|
Denk een beetje posititef: je wordt er zelf wat vrolijker van, je hebt meer voorpret en het gaat volgende week gewoon waaien......
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik ga woensdag 21 juni denk naar horst, 12 tot 14 knopen volgend week zaterdag gaat ook lekker waaie, maar dan kan niet (cry_kitesmiley)
|
|
|
_Chantal_
|
ik ga woensdag 21 juni denk naar horst, 12 tot 14 knopen volgend week zaterdag gaat ook lekker waaie, maar dan kan niet (cry_kitesmiley) en Zaterdag, dan was je bij mij toch? waarom is dat zo erg dat je ervan moet janken?
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik ga woensdag 21 juni denk naar horst, 12 tot 14 knopen volgend week zaterdag gaat ook lekker waaie, maar dan kan niet (cry_kitesmiley) en Zaterdag, dan was je bij mij toch? waarom is dat zo erg dat je ervan moet janken? nou er is de hele week geen wind en als gaat waaie kan niet
|
|
|
**kiter**
Gast
|
JEUJ!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is fijn, we love wind... Zeker als we (ja ik ook) vrij zijn!!!
|
|
|
Idefixe
|
oeps northkiter, nou moet je zaterdag gaan kiezen: Chantal of wind (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
TtHoM@s
|
toets week (angry_kitesmiley) maar ik hem mijn laatste les dag achter de rug nu drie dagen toetsen maken sport dagje, jaartje sluiten, boekjes dumpen, en dan..... vakantie...>...kiten !!!!! maar ik ben woensdag wel vrij die wind (geschokt_kitesmiley) die richting : dat heb ik nou echt gemist ik den er aan toe
|
|
|
_Chantal_
|
ik ga woensdag 21 juni denk naar horst, 12 tot 14 knopen volgend week zaterdag gaat ook lekker waaie, maar dan kan niet (cry_kitesmiley) en Zaterdag, dan was je bij mij toch? waarom is dat zo erg dat je ervan moet janken? nou er is de hele week geen wind en als gaat waaie kan niet ja..maar is het nou zo erg dat je i.p.v van kiten naar mij toe moet?..:S:(
|
|
|
_Chantal_
|
oeps northkiter, nou moet je zaterdag gaan kiezen: Chantal of wind (grinnik_kitesmiley).
hij hoeft niet te kiezen..hij komt toch naar mij.. Maar vind zo lomp dat hij hier op t forum doet alsof dat zo erg is
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
hij hoeft niet te kiezen..hij komt toch naar mij.. Maar vind zo lomp dat hij hier op t forum doet alsof dat zo erg is ik ga woensdag al kite dus probleem is al opgelost
|
|
|
Idefixe
|
zaterdag gewoon met z'n tweetjes naar het water: probleem opgelost
|
|
|
TtHoM@s
|
zaterdag is er niet eens wind: probleem opgelost woensdag wordt da shittt @ autoplaya (grinnik_kitesmiley)
|
|
|