of de 2 kites weg doen en dan gewoon 2 bow kites voor in de plaats een 8 en een 12/14 als je ze dan bestelt kan je ook nog kortig krijgen omdat je er twee bestelt bij best
Of de 12 wegdoen en er een 14 bijkopen of de 10 wegdoen en er een 16 en 8 m bijkopen of allebei verkopen en een bow 12 m2 kopen lijken mij de beste opties
De V4 verkopen, is toch een k.t kite. De Raven is al een top kite. Of een raven 8 of 16 er bij kopen. Of gewoon cheap een soortgelijke kite erbij kopen. Hebnog wel een Rhino4 8 en 16 voor je. Voor een zacht prijsje mag je ze hebben........... (grinnik_kitesmiley)
ik weeg 65 kg.die 10 meter is al een ouwetje dus ik zit aan een 9 m best warroo te denken .hoor er veel goeie verhalen over en vergleken met de switchblade of een shockwave is de prijs ook een stuk beter. kan ik trouwens een 9 m warroo verglijken met een 7.9.11.m c kite of is dat wel erg ruim genomen
Hou de 12 en dump de 10. De 10 zit toch te dicht op de 12, en met een 9 bow/sle ben je gelijk klaar tot 35 knopen. Ook zelfs nog heel veel overlap met je 12. In omstandigheden waarbij je kleiner dan 10 gaat varen is de wind altijd vlagerig en vaart een bow stukken relaxter en gecontroleerder dan een C-shaped. Beneden de 20 knopen is de wind stukken stabieler en dan lekker een C-shaped gebruiken om de trukendoos open te trekkken.