modificatie cabrinha recon 1 systeem

looking-g
Gast
Juni 25, 2006, 03:55:00
edit2Rapporteer  
ben in het bezit van 2 cabrinha kites 12m co2 en een nitro 17 met relaunchen moet ik altijd een paar stevige rukken aan de stuurlijn geven om het relaunch systeem in werking te stellen. kwam op internet echter het volgende tegen http://www.advantagelabel.com/BK/recon04mod.htm
mijn vraag is heeft iemand dit al gedaan en scheelt het echt en verder is het met de 2005 cabrinha kites dan veel makkelijker om te relaunchen.
Idefixe

Antwoord #1 Juni 25, 2006, 05:34:05
edit2Rapporteer  
Ik heb een Nitro met het oude systeem en 2 andere kites met het 2005 systeem. Ik gebruik alleen de recon2 bar ( het door jouw genoemde verschil zit in het herstartsysteem van de kite) Voor het herstarten moet ik ook een flinke ruk geven. Een heel enkele keer meerdere. Het enige wat er bij mij in aanmerking komt om te verbeteren zijn de TE kleine balletjes aan de stuurlijnen die je vast moet pakken om te herstarten. Eerlijkheidshalve moet ik er wel zeggen dat ik veel op ondiep water ben en dan eigenlijk m'n kite altijd op de "klassieke"manier herstart en dat gaat prima. Ze ( cabrinha) hebben natuurlijk niet voor niets dat ding wat korter gemaakt?
Gj

Antwoord #2 Juni 25, 2006, 15:57:26
edit2Rapporteer  
Idd die balletjes zijn best wel klein vooral als de wind er redelyk hard in blaast.. bijna onmogelijk om die balltjes vast te pakken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.