vliegen naar Lissabon, daarna auto huren?

Glenn Black

Juni 23, 2006, 22:54:44
edit2Rapporteer  
Hoi...

Zie aan de topic's dat veel mensen vakanties aan het plannen zijn en hier met vragen komen of er eerdere ervaringen zijn..

Nu kwam ik op het idee om in augustus (als ik vakantie heb) te vliegen naar Portugal en een auto te huren om naar Guincho te rijden en leuk te gaan camperen of hostels op te zoeken..Dus vanuit daar naar het zuiden te rijden en weer terug

Of is een reis boeken ( appartement enz..) naar een spot daar in de buurt goedkoper?

Wie is daar eerder geweest?
don leo

Antwoord #1 Juni 24, 2006, 02:33:43
edit2Rapporteer  
ben daar 4 x in mijn windsurftijd geweest. Is erg extreem, denk niet echt een kitemecca. Of geen wind of windkr 7 tot 9 met extreme shorebreak. Ieder uur diverse gebroken gieken en masten etc. Ik zou er niet gaan kiten, in iedere geval niet voor een hele vakantie.
gastgast
Gast
Antwoord #2 Juni 24, 2006, 02:48:12
edit2Rapporteer  
Caparica is goed om te kiten. Even zoeken op internet, kitebeaches
huib

Antwoord #3 Juni 24, 2006, 04:24:20
edit2Rapporteer  
Ik ben net voor een week in Portugal geweest. Op zaterdagmiddag een ticket (gewoon KLM naar Porto) + auto (via www.waarheenwaarvoor.nl) geboekt en op zondag gevlogen. Super reaxed beetje langs de kust gereden. Overnachting gewoon wat gezocht: kamer + ontbijt. Ik ben boven Porto geweest tot aan de Spaanse grens. Alleen mooie golfsurf plekken gezien en alleen de laatste dag wind: perfecte sideshore draaiend naar side-offshore met 2m hoge cleane golven. Ik heb wel gesurfd maar vanwge het herstellen van een operatie niet gekite. Jammer jammer jammer wat het zag er perfect uit.
Rich

Antwoord #4 Juni 24, 2006, 05:30:59
edit2Rapporteer  
Guincho is een extreme spot. Ben daar vorig jaar geweest en het kan daar echt heel flink waaien, 8BFT+. Hoge golven en het strand is ook omgeven door rotsen. Kan je beter naar Caparica gaan en dan het strand Nova Vaga, is vanuit Lissabon een klein half uurtje rijden. Lang zandstrand en is niet zo extreem als Guincho. Neem ook je wetsuit mee, want ik was daar in augustus en het water was freeking koud.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.