Comomeer

Zoeffie

Juni 27, 2006, 03:35:42
edit2Rapporteer  
Is er weleens iemand van jullie naar het Comomeer in Italie geweest? Ik ga begin september en vroeg me af hoe de wind er is en of je ergens normaal je kite op kan laten zonder dat je je scheel betaalt. In Kroatie probeerden ze je snoeihard te naaien bij de kiteschool. Zijn er toevallig nog mensen die gaan de eerste week van september?

Als er iemand is die me meer kan vertellen.. heel graag!  ThumpsUp

Groeten Martijn
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 Juni 27, 2006, 04:32:03
edit2Rapporteer  
Hoi Martijn,

Ik ben voorheen een paar keer bij het como meer wezen kamperen. Was nog in mijn windsurftijd jaar of 10 a 14 terug. Ik weet nog dat ik ook rond eind augustus begin september daar was. Rond de middag begon het dan te waaien en kon ik meestal windsurfen met een 5,5 a 6 meter zeil en een board van rond de 110 liter. Ik zat toen in de buurt van Gera Lario en daar was toen nog een strandje maar hoe of het nu is weet ik niet meer. Misschien kom je wat verder met deze link. Suuk6 en prettige vacantie.
http://comomeer.beginthier.nl/
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 Juni 27, 2006, 05:33:27
edit2Rapporteer  
vergeet comomeer. verschikkelijk om daar te kite.

*Kleine volle strandjes, levensgevaarlijk om je kite daar op te laten of te landen, ik heb egt gevaarlijke situaties gezien.

*Wind is super vlagerig, wanneer die thermiek opzet is de wind varierend tussen de 3 en de 6 bft. Kan dan even windstil zijn om vervolgens een enorme vlaag te incasseren;)

ik zou daar die neit gaan kiten als ik jouw was, windsurfen is super, maar kite NOT!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.