Best Waroo of Ozone Instint

herman9

Geen avatar

Juni 26, 2006, 02:17:27
edit2Rapporteer  
Welke kan ik beter nemen Best Waroo9 meter of een Ozone Instint9 meter.

ik ben 75 kilo en ben een beginner 

wil een kite waar ik aardig mee vooruitkan ook met minder wind.

Bedankt ThumpsUp ThumpDown
lennart

Antwoord #1 Juni 26, 2006, 02:37:51
edit2Rapporteer  
Ozone Instint9 !!!!!
ik heb met allerbij gevlogen het komt ijgenlijk wel op het zelfde neer maar ozone is veeel beter afgewekt zoals gewoonlijk en je heb niet als als je hem depouwerd dat hij gaat knapperen enzo !! de Ozone Instinkt heeft ook niet zon verdraait lang depouwer lijn zolas de waroo okee stopperbal maarja dan heb je weer wat van de depouwer kwijt ! en dat heeft de Ozone Instinkt niet ! en doordat hij een 5th lijn heeft kan hij ook niet meer overje heen klappen dar die die 5th voor gemaakt niet om beter te herstarten enz enz dusja de Ozone Instinkt is net wat meer de bow van nu iets nieuwer wat aan de waroo verbetert kon worden hebben ze bij de Ozone Instinkt gedaan zo kan je het bekijken !!

greez
diederik

Antwoord #2 Juni 26, 2006, 03:18:23
edit2Rapporteer  
eeeeeeeeeeehhhh....depower dusssss
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Juni 26, 2006, 08:09:51
edit2Rapporteer  
Ik heb begrepen dat de 9m2 Waroo een topper is maar waarom alleen deze 2 kites???
Als je de tests moet geloven dan is de Switchblade echt een low en high end killer.. En op dit moment zijn ze niet zo duur loser De Instinct kun je bij VdBerg testen.. Nog meer info kun je uit de zoekfunctie halen... ThumpsUp
Radical Ronnie

Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #4 Juni 26, 2006, 16:25:26
edit2Rapporteer  
Vergeet de Liquid Force Assault niet! 

Erg goed getest in de Duitse surfmagazine, zie ook: http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=16176.0

De mannen van LF kunnen je zeker meer vertellen, kijk maar op http://www.liquidforcekites.nl/ of e-mail ze op: info@liquidforcekites.nl

Ik ben er zelf in ieder geval erg happy mee!  ThumpsUp
wasbeer