Gat depower door bar

StevenHill

Berichten: 261
Juni 19, 2006, 03:55:52
edit2Rapporteer  
Ik heb vanmiddag bij Arno in Oostvoorne voor mijn Torch 1 bar 2 kunstof inserts gehaald voor het gat van depower door je bar. De mijn was namelijk onder gebroken.
 De meegekregen inserts waren echter van een Torch2 bar, nl 2x het bovenste deel, dus niet de onderste gleuf deel.
Na iets uitboren en vijlen passen de deeltjes. Echter ze raken elkaar niet aan de binnenkant. Er blijft dus een ruimte over van zo´n 1/2 cm.
Vraag is: zou mijn depowerkoord en 5e lijn hierdoor sneller slijten?
Arno jij dit toevallig leest. Is het zo goed of zal ik terug in de winkel komen?
 (shame_kitesmiley) Huh
aap
Gast
Antwoord #1 Juni 19, 2006, 04:47:54
edit2Rapporteer  
Was maar meteen terug gegaan ruilen kun je nu denk ik wel vergeten
Tom

Berichten: 2890
Antwoord #2 Juni 19, 2006, 06:02:32
edit2Rapporteer  
Beetje dom om zelf te gaan boren en vijlen .. nu kunnen ze denk weinig doen.. Als je ziet dat het verkeerd ie niet gaan nikste maar gelijk terug gaan
globe

Berichten: 1143
Antwoord #3 Juni 19, 2006, 20:24:54
edit2Rapporteer  
Wat je kunt doen is met een beetje epoxy dit randje dichtsmeren. Daarna even een rond vijltje erdoorheen om de scherpe randjes weg te werken. Heb je die insert erin gelijmd of ook dik in de epoxy gezet?  Die optie is namelijk beter dan gewoon 'lijmen'. Nu heb je kans dat her er uit breekt.

StevenHill

Berichten: 261
Antwoord #4 Juni 21, 2006, 16:06:32
edit2Rapporteer  
Ik had ze nog niet gelijmd.
Ik heb epoxylijm en dat ga ik gebruiken.
Bedankt!!
joa
Gast
Antwoord #5 Juni 27, 2006, 01:53:54
edit2Rapporteer  
jah zal het vol schijten dat gad en daarna tape je erover en maar laten drogen. lol Nee epoxylijm is super spul goede keuz

 Huh ga kiten!
Mark-CRX@Work
Gast
Antwoord #6 Juni 27, 2006, 18:20:36
edit2Rapporteer  
Wat is dat voor een bonestaak, die lemmerterror??!!
Hij heeft wel vaker van dat soort snuggere opmerkingen. Hoe oud zou die zijn? een jaar of 11?


PS, ik zou ook zeker gewoon terug gaan en zeker niet zelf gaan vijlen ed.
wasbeer

Berichten: 432
Antwoord #7 Juni 27, 2006, 18:26:09
edit2Rapporteer  
ik weet niet of er nog mensen denken zoals ik maar ik vindt dat lemmerterror een soort van verbod zou moeten krijgen op bepaalde delen van het forum of gwn helemaal verwijderd worden. Wimt was mss wel een gevaar voor de sport maar deze soort  berichten zijn echt niet leuk om te lezen en ze schrikken ook mensen af op dit forum.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.