Xbow

johndierickx
Gast
Augustus 07, 2006, 20:21:39
edit2Rapporteer  
Heeft er al iemand ervaring met de nieuwe xbow? inventeert hij nog? wat is er positief aan veranderd?
drifter

Antwoord #1 Augustus 07, 2006, 20:32:23
edit2Rapporteer  
ja ik hem de 9 xbow 2 gevaren.

IK heb niet veel ervaring met bowkites. Heb de xbow1 paar keer gevaren. Daarmee was ik al snel moe in me arm. Dat is niet meer met de xbow2. Heerlijke bar, ziet er solide uit. Je kunt de stopper nu beter instellen. Het balletje op de bow1 wilde nog weleens lastig doen.

Ik heb hem vrijdag op zee gevaren, best flinke golven. Beetje wennen aan de bowkite, maar verder ging het superlekker. Hij draait een ruimere bocht dan de bow1. Springen ging heel makkelijk. Ik hoefde niet zo goede opbouw te maken als voor mij nitro 8. NItro komt veel precieser. Bow gaat veel makkelijker.
Later nog met die nitro gevaren, en dat was opzich best klote Smiley. Hoop gestuiter en veel meer sturen om erdoor heen te komen.
PeeWee

Antwoord #2 Augustus 07, 2006, 23:18:13
edit2Rapporteer  
Ik snap dat geneuzel over bardruk van de xbow 1 niet zo. Vaar er nu een jaar mee maar moe in de armen nee. En inverten of iets dergelijks ook nog nooit in de verste verte last van gehad (en ook nooit ZELF gezien bij andere xbows).

Wel voor verbetering vatbaar en ik hoop dat de xbow2 daar verbetering in brengt is:
- aan/ uit gevoel bij wat meer wind (12m, meer dan 20knopen)
- gevoeligheid voor barpositie waardoor met één hand varen/ springen niet makkelijk gaat.
drifter

Antwoord #3 Augustus 08, 2006, 02:59:20
edit2Rapporteer  
Dat ging naar mijn mening ook beter met de xbow 2. Lijkt of er minder depower zit op hetzelfde stukje depowerlijn.  Dat wordt ook gezegd op buitenlandse forums.
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Augustus 08, 2006, 14:05:58
edit2Rapporteer  
Ik snap dat geneuzel over bardruk van de xbow 1 niet zo. Vaar er nu een jaar mee maar moe in de armen nee. En inverten of iets dergelijks ook nog nooit in de verste verte last van gehad (en ook nooit ZELF gezien bij andere xbows).

Dit jaar in El Gouna veel Duitsers dus veel Xbow, dagelijks ZELF 3 a 4 Xbow zien inverten, kan je vertellen dat ziet er niet prettig uit!!

Wel voor verbetering vatbaar en ik hoop dat de xbow2 daar verbetering in brengt is:
- aan/ uit gevoel bij wat meer wind (12m, meer dan 20knopen)
- gevoeligheid voor barpositie waardoor met één hand varen/ springen niet makkelijk gaat.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.