Dit heeft niks met je airrush lift te maken!! Als je deze sport wil gaan beoefenen, dan zal je zeker je kite moeten leren herstarten vanuit diep water, voor je eigen veiligheid.
De bovenkant, die buis....................................... EN waarom een LIFT als je geen enkele kite-ervaring hebt (tenminste dat denk ik, als ik zo jou mail lees!? Dat is een kite voor gevorderden! Neem eerst maar eens even les!
De lift is snel dat wist ik al, en een 10m Flow? Ach, als het niets is gaat t weer de verkoop in...
Flow rocks! Heb 12 van 2004 en 16 van 2005. Love them! Lekker stabiel en supergoeie low-end ivg met bvb slingsnot. Tamelijk constante pull en easy herstarten...
Op het strand in Zeewolde stond er ook één met 0 ervaring en met een Lift. Paar dagen later hoorde ik dat hij 40 meter over het strand was gesleurd en vervolgens in het stenen wc hok was beland. Nu ligt zijn kite kapot te zijn in de prullenbak... Ik kan je vertellen dat hij nooit meer gaat kiten...Hij staat nu nog te trillen op zijn benen en weet nog niet wat hem overkomen is.. DUS... neem les
Op het strand in Zeewolde stond er ook één met 0 ervaring en met een Lift. Paar dagen later hoorde ik dat hij 40 meter over het strand was gesleurd en vervolgens in het stenen wc hok was beland. Nu ligt zijn kite kapot te zijn in de prullenbak... Ik kan je vertellen dat hij nooit meer gaat kiten...Hij staat nu nog te trillen op zijn benen en weet nog niet wat hem overkomen is.. DUS... neem les
Dat ook de reden waarom het nu daar verboden is, en nog 1 plek op strand horst mag kiten, of dat niet (geschokt_kitesmiley)