Lengte kitesurf broeken

Hooked Cabarete

Antwoord #25 Juli 19, 2006, 04:31:30
edit2Rapporteer  
Als ik geen surfshort draag vaar ik dus in mijn blote reet. Ben ik even blij dat ik geen pak meer nodig heb.
In Nederland had ik trouwens geen short over mijn pak heen. Zou niet weten waarom. Bescherming van het pak geeft het niet echt en dat het er nou cool uit ziet. Ik weet het niet, voor mij nooit echt gehoeven.
joap
Gast
Antwoord #26 Juli 19, 2006, 04:44:30
edit2Rapporteer  
Ja en wat brengt dat hier bij in?

Snap ook niet wat het uitmaakt met die shorts etc......?(vaar meestal in mijn naakie!)
Maar alles okey als het maar geen geel is whawha vind ike echt niet cool!
roelvdgun

Antwoord #27 Juli 19, 2006, 04:47:30
edit2Rapporteer  
wat ik ook belangrijk vind, ik ben zelf redelijk lang en dun, als er nou ook shorts kome met wat langere pijpe voor dunne mense, want ik had pas een normale short die tot me knieën kwam omdat ik een kleinere maat moest omdat ie anders afzakte...
vind felle kleurtjes altijd wel "hip" maar die wat donkere zijn ook wel leuk ertusse.
sneldrogent en lekker stevig vind k ook wel chill.
GlennVegas
Gast
Antwoord #28 Juli 19, 2006, 04:51:36
edit2Rapporteer  
so... is dit een zonnesteek topic??? terring jantje wat een onzin topic!! sorry dat ik het zeg maar is gewoon zo..!@ ThumpDown
Chel
Gast
Antwoord #29 Juli 19, 2006, 15:08:29
edit2Rapporteer  
Het is idd geen marktonderzoek. Ik vroeg mij af of er behoefte is aan een lange broek en inderdaad, wat jullie mooi en functioneel vinden, zoals silversurfer1 zegt. Bedankt voor jullie reacties trouwens allemaal!
globe

Antwoord #30 Juli 19, 2006, 20:39:06
edit2Rapporteer  
hij moet net lang genoeg zijn zodat mijn pielewapper er niet onderuit hangt.

Tot ver over mijn knieën dus  schater ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.