Ruben Lenten & Nieuwe SlingShot Link 2007

RaRo

Juli 12, 2006, 16:58:36
edit2Rapporteer  
Hoppa mijn laatste post voor deze week denk ik daarna ff te druk voor het zoeken naar materiaalnieuws.

In ieder geval L10 is net ff bezig geweest in de Gorge, Portland met een nieuwe SS-kite. Foto's daarvan en de nieuwe SS Link 2007 (de Link is blijkbaar klaar voor de verkoop) staan weer op KSS.
-Cedric-
Gast
Antwoord #1 Juli 12, 2006, 17:21:45
edit2Rapporteer  
WAAROM elk jaar weer dezelfde saaie graphics van de fuel, vond de fuel wel mooi maar dit begint echt te saai te worden elk jaar gewoon hetzelfde.

PS: De eerste twee foto's van de kiters is niet ruben, enkel de 3e is ruben.
RaRo

Antwoord #2 Juli 12, 2006, 18:26:51
edit2Rapporteer  
Vind em er nog steeds wel ok uitzien, een orgineel nieuw design zou echter niets mis zijn nee... maar je weet nooit misschien hebben ze wel een marketing-onderzoek gehouden onder de SS-userbase en vinden die dit wel herkenbaar en juist recalcitrant omdat ze niet meegaan met de nieuwere drukke designs ofzo (al geloof ik er niks van en is 't eerder gemakzucht, hehe)
Brenkie

Antwoord #3 Juli 12, 2006, 19:18:15
edit2Rapporteer  
Ik vind hem ook wel vet, een strakke SLE die ook redelijk open staat, zo lijkt het.
Zou het een SLE naast de turbo diesel worden, of een vervanger van?

De kleuren-combi vind ik wel mooi, maar maybe willen ze hun design idd herkenbaar houden ipv. ieder jaar te switchen naar iets nieuws. Het hangt natuurlijk ook een beetje van de panel layout af.
Slingshot print niet bijzonder veel op de kites, maar geeft ze een eigen look door verschillende kleuren panels. Veel andere merken hebben basic gekleurde kites met prints.
Het zal mij verder weinig boeien, het gaat erom hoe die vliegt, en die kleur zal me aan mijn zitvlak roesten.
Maurits

Antwoord #4 Juli 12, 2006, 19:29:48
edit2Rapporteer  
Ik wou net zeggen, ruben heeft wel heel erg lang haar op die ene foto. Ik vind dat design juist vet. Je hebt idd wel een btj gelijk, constant zelfde patroon enzo. Maar ik denk dat het blijvend is, omdat het een soort van herkenpunt, handelsmerkje is.
-Cedric-
Gast
Antwoord #5 Juli 12, 2006, 19:59:50
edit2Rapporteer  
Ja dat zou natuurlijk ook kunnen, maar vind het toch nog altijd vetter zoals bij north en naish, elk jaar een nieuw vet design, maar toch nog elementen in van vorig jaar (kijk bij de torch dat design op de zijkant en bij north telkens die witte streep op de TE). Het beste is natuurlijk hoe hij vaart ja, maarja over smaak valt niet te discusieren.
FLOF

Antwoord #6 Juli 12, 2006, 22:21:07
edit2Rapporteer  
Zeg eh RaRe, ik krijg wel een puntmuts van al die pop-ups als ik je site bekijk....sjizzle....
Leroy v. Apeldoorn

Antwoord #7 Juli 13, 2006, 01:18:26
edit2Rapporteer  
Met wat voor een boardje was hij aan het varen...?? toch niet met de pro-x (in zijn geval custom)
Is dit ook 2007?
(R)Ikke

Antwoord #8 Juli 13, 2006, 03:31:36
edit2Rapporteer  
Ik vind het design van de fuel juist mooi. En net dat ze stug vast blijven houden aan dat design vind ik ook al wel relaxt. De Link ziet erg overigens ook erg relaxt uit.

Zag trouwens Youri zoon zondag kiten met een Octane 10. Ik stond op het water met een Fuel 11. En ik schat dat ik wel een kilotje of 15 tot 20 zwaarder ben dan youri. Vette high-end dus zo'n octane

Laterz
MrRippey

Antwoord #9 Juli 13, 2006, 15:03:57
edit2Rapporteer  
Deze kite is pas cool, geleend van onze vrienden van Hanglos.  Joepie
MrRippey

Antwoord #10 Juli 13, 2006, 15:05:07
edit2Rapporteer  

en nog een:

pauluzz

Antwoord #11 Juli 13, 2006, 16:12:26
edit2Rapporteer  
Hey MrRippey,

Die is echt vett ThumpsUp!!

Hoe mogen we hem noemen?
SS ... YeSS!

Groet

Paul
RaRo

Antwoord #12 Juli 13, 2006, 20:33:12
edit2Rapporteer  
popups... ow duh staat die er nog steeds in, was uitprobeerseltje van tijd geleden maar te irritant... heb zelf popup-blocker dacht dat ie al weg was Wink

bovenstaande kite noem ikzelf voorlopig maar de 'Batkite' nu nog batmanlogo erop  schater

wat vette prints betreft de nieuwe HyperType van RRD al gezien? Is toppertje!... ook te vinden op kss (nu zonder popupjes)
hagaer

Antwoord #13 Juli 14, 2006, 08:56:11
edit2Rapporteer  
een goed design die het handels teken van een merk is geworden
moet je echt niet veranderen mss enkele kleine aanpassingen en dat is het dan ook
het is trouwens maar het eerste prototype van ss voor hun nieuwe kite zij ruben op hanglos.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.