kapot board ombouwen tot wakeskate??

jurjen
Gast
Juli 10, 2006, 21:22:05
edit2Rapporteer  
hey zelfbouwers!

Hier zijn vast wel mensen die mij advies kunnen geven....

Ik heb al een tijdje een kapotte x-treme 118 hier in het hok staan en kan er 3 dingen mee doen:

1. weggooien (zonde?)
2. ter decoratie aan de muur hangen
3. reparen en ombouwen tot wakeskate Joepie

Hier een paar foto's van de schade:

Het board ligt dus nog niet helemaal doormidden, maar er is dus een complete lap formica afgescheurt.
Ook mist er een stukje van ongeveer 10*5 cm van de kern en zit er een gat in de rail.

Ik zelf wil heeeeel graag optie 3 uitvoeren , alleen weet ik dus niet of het nog mogelijk is......

alvast bedankt voor de hulp!

Tommie

Geen avatar

Antwoord #1 Juli 10, 2006, 23:09:25
edit2Rapporteer  
2x glasvezel 160gram erover heen aan de onderkant. (eerst goed schuren overig formica)
En grip tape op de boven kant.
gewoon proberen.

denk niet dat het waar is om er teveel mee te prutsen, ook omdat je rail but is.

snip

Antwoord #2 Juli 11, 2006, 04:26:58
edit2Rapporteer  
ik zou gewoon ee nieuwe wakeskate bouwen en deze aan de muur hangen:)
jurjen
Gast
Antwoord #3 Juli 11, 2006, 15:07:19
edit2Rapporteer  
ach het is altijd het proberen waar toch? (hangloose_kitesmiley)
Iemand nog ideeen hoe ik het gat het beste op kan vullen??
Luc=los

Antwoord #4 Juli 11, 2006, 22:43:23
edit2Rapporteer  
Je kunt altijd alles repareren het is de vraag of het de moeite waard is ten opzichte van een nieuwe maken.

Het gat kun je opvullen door een stuk corecel op maat te maken en er in te lijmen met verdikte epoxy. Het makkelijkst gaat het als je het gat als je eerst recht en haaks maakt en dan het vulstuk. De rail en eventuele kieren opvullen met glasbubbels verdikte epoxy

Gr. Lucas
Lude

Antwoord #5 Juli 23, 2006, 10:40:15
edit2Rapporteer  
ach het is altijd het proberen waar toch? (hangloose_kitesmiley)
Iemand nog ideeen hoe ik het gat het beste op kan vullen??

Ik zou ook zeker proberen te repareren.. gewoon wat spelen met wat glasweefsel van de gamma en wat epoxy, bandschuurmachine eroverheen en een laagje verf Smiley Het hoeft ook niet super toch?

Bovenkant een soort anti-slip-rubber voor zien te vinden... Echt super vet!! Zoiets wil ik ook nog eens hebben Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.