Ijburg/Blijburg

danielvandrunen

Geen avatar

Juli 30, 2006, 20:06:47
edit2Rapporteer  
hey,
ik was benieuwd of kiters hier bekend zijn met deze spot? voor amsterdammers zonder auto is het namelijk ideaal. met de tram 10 minuutjes en je bent er! alleen met welke wind kan je er varen, wordt het gedoogd, en waar kan je zien of het er hard genoeg waait? etc.
als mensen hier iets van weten hoor ik het graag.
alvast bedankt
adriaan
Gast
Antwoord #1 Juli 30, 2006, 22:31:51
edit2Rapporteer  
Hi Daniel, ik zal morgen wel aan je pa vragen of die je gewoon naar Noordwijk brengt. Daar moet je de komende dagen zijn met deze vooruitzichten. Ijburg is volgens mij veel gezeik met launchen en landen en het mag officieel niet. Zie je wel een keer op het water. Hoi Adriaan (collega van je Pa).
duik

Antwoord #2 Juli 30, 2006, 23:08:02
edit2Rapporteer  
he daniel,

ik heb hier een week of drie geleden ook een topic over gepost(zoek functie  (sealedlips_kitesmiley) )
Samengevat: niet echt een ideale spot, helemaal geen beginners spot(weet je niveau niet), maar wel lekker dichtbij voor amsterdammers die gebruik moeten maken van de tram Wink

suc6 en keep it safe daar op ijburg
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.