kwijtgeraakte naish 2005 5 lines bar, Brouwersdam

boarderbac
Gast
Augustus 11, 2006, 21:27:47
edit2Rapporteer  
hey allemaal,

Helaas ben ik zo stom geweest om mijn naish 2005 5 lines bar op het dak van de auto te laten liggen. Gewoon weg gereden en er pas 2 uur later er achter gekomen, helaas nergens meer te vinden daarna. Ik was wezen kiten bij brouwersdam, daar waar de duinen net beginnen aan de kant van ouddorp, de pechdag was donderdag 10 augustus. De bar is nogal specifiek omdat ik er net een trimsysteem van tarifa pro center opgezet had, en ook de stuur lijnen zijn net ongeveer 15 cm ingekort. dit is nog goed te zien omdat ik de resterende stukjes lijn nog niet afgeknipt heb. Er hangt inmiddels ook een briefje bij de kiteshop natural high op. Als iemand misschien iets gezien heeft, of als u de bar gevonden heeft zou u dan zo vriendelijk willen zijn om deze bij de kite shop af te geven. Ik ben komende weken op vakantie maar daarna hoop ik toch dat de bar inmiddels terecht is. Het is natuurlijk een kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis
Hopende dat alle kiters eerlijk zijn, wacht ik af

martin bac
0650215751
GJJJJJ
Gast
Antwoord #1 Augustus 12, 2006, 06:42:31
edit2Rapporteer  
das knap niks ben die dag dr wel geweest alleen ik was in het midden waarje zon tering eind moet lopen om bij zee te komen maar waar het wel lekker rustig is . Grin
tom_beul
Gast
Antwoord #2 Augustus 12, 2006, 16:00:24
edit2Rapporteer  
Heb je de dam al afgereden?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.