Nadia
Gast
|
Zo heb me even aangemeld hier...dusse vanaf nu kijk ik dus wel regelmatig op het forum
|
|
|
Nadia
Gast
|
Ha zijn er nou echt serieus geen kitesurfers in Brabant????
|
|
|
joa
Gast
|
Hier in het Oosten the same..niet veel kiteboarders en ook geen mooie locaties welkom op het forum waar kiten ze in Brabant en omgeving??
|
|
|
|
Nadia
Gast
|
He, bedankt Ja ehmm kiten kan in brabant dus niet, rijd meestal naar brouwersdam, dat is dus 1 uur en 45 min rijden ongeveer..
|
|
|
Smeagol
|
is het E3 strand geen optie mscchn???...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Probeer ook eens wat vaker contact te zoeken met de kiters op het strand als je even pauze neemt als je dat nog niet deed, wedden dat je na een tijdje herkend wordt daar, alleen zal t niet gelijk de eerste keer zijn natuurlijk.
mzzl @ bdam
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
e3 strand is geen optie. Vlagerige wind. Rijd gewoon lekker naar zee. Daar beleef je veel meer plezier aan.
|
|
|
Nadia
Gast
|
Ja op E3 mag je nog eens niet kiten geloof ik... Maar woon om de hoek bij Aqaubest, dus wakeboarden gaat daar dan weer wel..Alleen kiten...ja dat dus niet.
|
|
|
vriesf
Geen avatar
|
Hoi Hoi, hier dan een Kiter uit Oss. Ik ga of naar strand Horst of Oostvoorne of Muiderberg, afh. vanuit welke hoek de wind komt.
ciao
|
|
|
Bubke
|
Jow,
Hier ook een kiter uit Oss. Wij, ik en 2 andere gasten uit Oss, gaan meestal naar Oostvoorne, Sufter, Brouwersdam of Strand Horst.
Wist niet dat er nog meer kiters uit Oss kwamen!
Bob
|
|
|
Passie
|
Ik woon ook in brabant, Steenbergen. Ik denk dat voor jou toch wel dichtbijzijnde spots zijn. Grevelingendam, Herkingen. waar ik zelf ook altijd kite. Is in 't oosten van Zeeland. Top spots, Alleen wel schoentjes aan, anders niet te doen. Rustig te kiten daar, en hele relaxte gasten daar, veel tips. Een jaar geleden was ik er nog vreemd... Maar nu helemaal ''ingeburgerd'' zeg maar. Er kiten daar trouwens nog 2 chicks, ik zal de naam proberen te achterhalen voor je.
Groeeteee
|
|
|
Passie
|
oja. local site is www.kitemaniacs.nl.tt daar kan je altijd wat op posten. de site stelt niet alles voor , maar in t forum wordt genoeg gelult:) onzin of nuttige dingen, vooral of mensen kiten op ene dag dat het waait. succes
|
|
|
Nadia
Gast
|
ja g-dam rider, probeer maar eens te achterhalen, wel leuk twee mede kitesters
|
|
|
harryCab
|
Kom zelf uit Veldhoven en kite of op de Brouwersdam, Ter Heijde (onder Den Haag) of op de Slufter
Rory, ook actief op het forum, een collega Velhovenaar en als home spot the Brouwersdam.
|
|
|
Lars. (niet ingelogd)
Gast
|
bakel, kite op autostrand en in de winter flyboarden op ijmuiden
|
|
|
rEwd
|
Tilburg... De bekende spots zeg maar en Scheveningen aangezien ik door de week in Den Haag resideer@!
|
|
|
Floort
Gast
|
Ik moet nog beginnen, maar ik woon bijna aan het haringvliet nog net in Zuid-Holland, in Piershil.
Ahjuuus
|
|
|
|
plaaggeest
|
ik kom uit den bosch en rij elke week richting zee!
|
|
|
Merc
Gast
|
is het E3 strand geen optie mscchn???...
Te veel bomen dus draaiende wind en ik geloof dat het daar niet mag. Naar mijn weten is op AquaBest wel gekite. Maar ook te veel boemen dus luwte en draaiende wind.
|
|
|
Storrum
Geen avatar
|
Het mag in principe wel in het voorseizoen en naseizoen.. Als er geen mensen zijn... Maar idd teveel bomen, schiet niet echt op.. Al is 5 minuten fietsen beter dan 2 uur met de auto
|
|
|
|
bezouro
Gast
|
ik woon in veldhoven en studeer in utrecht. Kom nog regelmatig thuis dus laat maar weten als je een keer samen wil gaan. Ben wel nog een beginner. email: ronjolij@hotmail.comgrtz, Ron
|
|
|