Vergelijking Instinct-Rebel-Waroo (voor wat het waard is)

djb

Antwoord #25 Augustus 24, 2006, 00:42:17
edit2Rapporteer  

Citaat
maar de centen tellen bij een hoop mensen mee..... en geld\kwaliteit niks mis mee.

Oke dan zal ik wel weer een inkoppertje geven........ "Een in Duitsland gekochtje Boxer SLE is even duur/goedkoop als een Waroo" Dus op de kwaliteit hoef je niet te bezuinigen  (grinnik_kitesmiley)

adres graag, bedankt alvast!!!
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #26 Augustus 24, 2006, 01:50:22
edit2Rapporteer  
Zit er doekverschil tussen Fer ? Bevreemdt me omdat 99% van de kites uit Teijin spinnakernylon worden gemaakt. Alleen Gastra had ander doek zover ik weet...
johan h

Antwoord #27 Augustus 24, 2006, 05:48:19
edit2Rapporteer  
Vergeet niet dat van een nieuwe kite het doek maar ook de leading edge en struts anders (steviger) aanvoelen dan van een gebruikte kite.
Brenkie

Antwoord #28 Augustus 24, 2006, 14:19:42
edit2Rapporteer  
Ieder zijn keuze. Als ik een bowkite had gevlogen had het goed een Best kunnen zijn ivm. de prijs.

Ik geloof ook niet dat het slechte kites zijn, tuurlijk is dit ook heel erg rider gebonden.
Insctict is sloom volgens sommigen, maar wat is sloom, en voor nieuwe tricks is het eerlijk.
Maar zo te horen werkt de anti-invert bridle/5th combi dus niet.

Feit is wel dat ik in Rosas een kerel 5 km. heb zien zwemmen met een ge-inverte Waroo..
Maar goed, je ziet ze veel en dat er nu een verbeterde versie is is ook niks vreemds.
Want er is inmiddels ook een nieuwe crossbow, shockwave enz.
Wouter

Antwoord #29 Augustus 24, 2006, 15:33:51
edit2Rapporteer  
Best gaat echt geen mensen betalen die iets goeds zeggen over het merk dat is zware bullshit.

Sorry papa, maar cedric heeft helemaal gelijk. Best heeft afgelopen jaar veelvuldig gratis kites weggegeven met als voorwaarde dat men een pro-waroo review op tenminste 5 forums plaatst. Veel van de reviews over een waroo zijn idd niet echt waardevol/fair.
KiteDemon

Antwoord #30 Augustus 24, 2006, 18:50:28
edit2Rapporteer  
Om duidelijkheid te scheppen.......ik heb ook mijn RavenII (ouder en vaker gebruikt dan mijn Waroo) vergeleken......en ook daar is duidelijk kwaliteitsverschil in te zien en te voelen!!
Niet meer of minder dan een constatering!!
Neemt niet weg dat de Waroo een erg lekkere kite blijft om te varen BTW.
Papa

Geen avatar

Antwoord #31 Augustus 24, 2006, 23:23:53
edit2Rapporteer  
nou wouter laat maar zien.... ik blijf dit volhouden totdat jij mij het ongelijk bewijst...

En wist je trouwens dat Naish zijn kite door kindertjes in elkaar laat zetten... Heb ik gelezen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.