LE vervangen Fuel 11 2004

(R)Ikke

Augustus 29, 2005, 21:46:47
edit2Rapporteer  
Afgelopen 2 weken op vakantie geweest bij de brouwersdam in de buurt. Lekker kunnen kiten, alleen men LE van mijn 11 gesloopt. Dus gisteren even een nieuwe LE der in gezet. Ik kan mij nog herinneren dat toen Slingshot met het one-pump systeem kwam er gepraat werd over de moeilijkheids graad van het varvangen van de LE ivm die overloopventielletjes der op. Maar ik kan je nu uit ervaring vertellen dat het totaal geen problemen met zich mee brengt (althans, niet meer problemen dan met een "normale" LE)

Wat mij wel opviel was de enorme hoeveelheid zand die in de oude LE zat. Gelukkig zie je dat niet als hij in de kite zit  Huh

Greetz

O ja, de prijs van de bladder was € 85, met dank aan natural high
Ondabeach

Antwoord #1 Augustus 30, 2005, 08:55:50
edit2Rapporteer  
Mooi man.. zo heb ik voor a.s zaterdag nog een LE nodig van een Rhino4 14m2 dit i.v.m vakantie naar Roses. Ga me vandaag ff kleurenblind bellen naar alle surfshops. Kubus had hem niet meer op voorraad.
michiel v geel

Antwoord #2 Augustus 13, 2006, 01:30:08
edit2Rapporteer  
zou je kunnen uitleggen hoe dat te werk gaat want ik ben erg benieuwd en heb geen id
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.