Ik ben op zoek naar een impact vest

VictorV

Geen avatar

Berichten: 52
Antwoord #25 Augustus 15, 2006, 04:09:15
edit2Rapporteer  
Massari,

Tja, het is ABSOLUUT GEEN redvest natuurlijk maar je hebt duidelijk meer drijfvermogen dan zonder.
Als je dan toch in het water ligt dan kruipt het vest nog steeds niet omhoog (dat was zeven jaar geleden wel anders bij die eerste Prolimit dingen. Pff).
Daar heeft North trouwens ook iets op gevonden..

Die 'straps' die aan beide zijkanten zitten kan je OVER je heuptrapeze trekken en vastklikken, als dan op wat voor manier je vest omhoog zou kruipen dit wordt tegengehouden door je trapeze..

Ik heb het nog niet meegemaakt want zoals ik al zei.. bij mij kruipt hij niet omhoog..

Ik heb er geen enkele minuut spijt van dat ik hem aangeschaft heb. Je hebt aan beide kanten klitteband zodat je hem helemaal naar jouw lichaam kan afstellen (en snel ook!).

Het is gewoon een stukje meer veiligheid op het water bij een crash.. Eenmaal een goede crash en je bent blij dat je hem heb, echt! (zoals bij ieder ander vest trouwens).

Mzzzl Victor ThumpsUp

Johan01

Berichten: 109
Antwoord #26 Augustus 15, 2006, 05:28:42
edit2Rapporteer  
Impact vest + trapeze + wetsuit => zal er in ieder geval voor zorgen dat je enigzins blijft drijven.

Ook het Mystic vest kruipt niet omhoog, mits de juiste maat natuurlijk. Ik ben er ook erg blij mee. Wat voor merk je ook kiest, je hebt in ieder geval meer bescherming bij een crash.

Succes!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.